Alles Afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

109240

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Ik wist niet precies waar ik deze vraag moest plaatsen, omdat ik niet precies weet waar het probleem ligt.
Mijn situatie is deze:

Ik heb een map op mijn computer, met ongeveer 350 liedjes, gedownload vanuit Limewire.
Normaal gesproken, elke keer als ik mijn computer opstart, ga ik naar deze map en druk ik op 'Alles Afspelen' en dan opent een schermpje van Windows Media Player (11 meen ik).
Wat mij altijd ergerde, is dat bestanden die je vanuit Limewire download, vaak een rare naam hebben, waardoor ze niet op orde in mijn lijst stonden. Ik heb dus gisteren al die bestanden hernoemt, maar nu doet de knop 'Alles Afspelen' niets meer. Ik vraag mij af of iemand dit herkent en misschien een oplossing heeft, want het stoort me wel. Ik kan alle nummers wel gewoon handmatig openen, maar ik vind het raar dat deze knop het niet doet. Ik kan dus wel bijvoorbeeld 'Alles Selecteren' -> Openen met Windows Media Player' doen.

Voor de duidelijkheid:
- Dit is geen afspeellijst in Windows Media Player oid. Het is gewoon een map met muziekbestanden erin.
- De map heeft ook geen submappen. Het is gewoon 1 map met alle bestanden daar.
- Ik heb Windows 7
- Limewire 5.4
- Windows Media Player weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij 11.

Graag meer duidelijkheid en/of oplossingen.
Alvast bedankt

ik zou dan de map ff nakijken dan is niet alles een mp3 bestand ik heb dat ook wel eens ik heb ook met mat 400+ liedjes en daarvernaderd spontaan nog wel eens een liedje in iets wa niet bestaadt :confused:
gwn ff der uitgooie en opnieuw downloade, meestal ligt het daaraan

Welkom op Helpmij.:)

Hoop niet dat je met hernoemen de extensie van je MP3's hebt aangepast, daar lijkt het wel op nu.:confused:

Welkom op Helpmij.:)

Hoop niet dat je met hernoemen de extensie van je MP3's hebt aangepast, daar lijkt het wel op nu.:confused:

Ik heb gewoon geselecteerd, naam wijzigen gedaan. Daarmee verander je toch geen extensie?
En als dit wel het geval is. Wat dan? Opnieuw downloaden zoals eerder is gezegd?

Check eerst eens de eigenschappen van een bestandje.

meestal kun je het al zien aant het icon als het zoon nootje is is gwn mp3 als nie is moet je ff eigeschappe kijken en zie je wat voor bestand het dan is

Waarschijnlijk is de extensie dan inderdaad veranderd. Is hier nog iets aan te doen of moet ik al mijn nummers inderdaad opnieuw downloaden?

Test eens uit door er ".mp3" achter eentje te zetten. Moet je wel bij weergaven de extensies laten weergeven.

Ik wil niet overkomen als een complete digibeet, maar hoe doe ik dit?:rolleyes:
*dat extensies weergeven

Hartstikke mooi. Ik heb de extensies veranderd, dat hoefde gelukkig niet bij alle bestanden dus ik was er niet lang mee bezig.
Hij doet het voorlopig gewoon zoals eerder. Geen problemen dus.

Heel erg bedankt!
Topic kan dicht. :thumb:

Mooi dat het gelukt is.

Je kan de topic op "Opgelost" zetten in het eerste bericht, dat is genoeg.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan