Geen geluid? (Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Hallo, ik heb met m'n ATI High Definition Audio Device (Logitech) het probleem dat er geen geluid afgespeeld kan worden omdat ik geen drivers heb. Nu heb ik probleemoplosser gestart, maar zo kom ik er ook niet uit. Het begon zo: Ik startte m'n pc, hoorde geen geluid, ging kijken bij Geluid en vervolgens staat er: Er zijn geen audioapparaten geïnstalleerd. Hoe kan dit? Ik heb ook al drivers van Internet geïnstalleerd, pc opnieuw opgestart, enzovoort.. Op andere apparaten, zoals m'n DSi, werken m'n speakers wel gewoon..
Wat moet ik doen?

Mvg,

Jeremy Kok

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    81,5 KB · Weergaven: 198
  • 2.jpg
    2.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 167
  • 4.jpg
    4.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 87
  • 6.jpg
    6.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 82
  • 3.jpg
    3.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 95
Laatst bewerkt:
Al bij apparaatbeheer gekeken of daar vraagtekens staan?

Al bij apparaatbeheer gekeken of daar vraagtekens staan?

Nee, er staan uitroeptekentjes, maar als ik dubbelklik op die ATi... dan staat er: Apparaatstatus: Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)

Bijlagen

• 7.jpg
    7.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:
Mijn fout ik bedoelde ook uitroeptekens. Betekend dat de driver niet goed geïnstalleerd is. Zou eerst even de chipset driver van je moederbord installeren, daarna de geluidskaart driver.

Laatst bewerkt:
Mijn fout ik bedoelde ook uitroeptekens. Betekend dat de driver niet goed geïnstalleerd is.

Ik heb de driver al via Windows geïnstalleerd, en via Internet, Bij Windows Zegt ie dat er een probleem is bij het installeren, en via Internet gebeurt er niets. (Bekijk Foto)

Bijlagen

• 3.jpg
    3.jpg
    86,1 KB · Weergaven: 101
Mijn fout ik bedoelde ook uitroeptekens. Betekend dat de driver niet goed geïnstalleerd is. Zou eerst even de chipset driver van je moederbord installeren, daarna de geluidskaart driver.

Niets geholpen, en BTW, ik heb Systeemherstel al geprobeerd , maar elke keer doet ie 't om een onbekende reden niet.. Ik heb ook geen virus, want ik heb een virusscanner.

Laatst bewerkt:
Moet ik "Het apparaat uitschakelen" of Verwijderen?
Als je wil kan je wel via Teamviewer ff kijken?

Apparaat verwijderen > opnieuw opstarten > wordt er nieuwe hardware gevonden.

Apparaat verwijderen > opnieuw opstarten > wordt er nieuwe hardware gevonden.

Gebeurt weer hetzelfde. Oh ja, in het rapport geeft hij dit aan:

Audio afspelen Gedetailleerde informatie van de uitgever

Gevonden problemen
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'High Definition-audioapparaat
'Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'High Definition-audioapparaat'
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'High Definition-audioapparaat'.
Het stuurprogramma moet opnieuw worden geïnstalleerd. Niet opgelost
Apparaatstuurprogramma opnieuw installeren Voltooid

Controleer het audioapparaatControleer het audioapparaat
Er is mogelijk een probleem met het audioapparaat. Gedetecteerd
Potentiële problemen die zijn gecontroleerd
Windows Update is niet geconfigureerd voor het installeren van stuurprogramma'sWindows Update is niet geconfigureerd voor het installeren van stuurprogramma's
Updates van stuurprogramma's worden niet automatisch geïnstalleerd wanneer deze door Windows Update worden gedetecteerd. Probleem niet aanwezig

Gevonden problemen Details van detectieproces

5 Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'High Definition-audioapparaat' Niet opgelost

Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'High Definition-audioapparaat'. Het stuurprogramma moet opnieuw worden geïnstalleerd.
Apparaatgegevens
Naam: High Definition-audioapparaat
ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_1002&DEV_AA01&SUBSYS_00AA0100&REV_1002\5&2FFB0C68&0&0001
Foutcode: 19

Apparaatstuurprogramma opnieuw installeren Voltooid
Er is een probleem met het stuurprogramma voor 'High Definition-audioapparaat'. Het probleem wordt mogelijk opgelost als u het stuurprogramma opnieuw installeert.
Controleer het audioapparaat Gedetecteerd
Er is mogelijk een probleem met het audioapparaat.

Potentiële problemen die zijn gecontroleerd Details van detectieproces
Windows Update is niet geconfigureerd voor het installeren van stuurprogramma's Probleem niet aanwezig
Updates van stuurprogramma's worden niet automatisch geïnstalleerd wanneer deze door Windows Update worden gedetecteerd.

Details van detectieproces

Geïnstalleerde audioapparaten
Dit bestand bevat de in het register opgeslagen details voor alle geïnstalleerde audioapparaten.
Bestandsnaam: Registry log.reg

Informatie over het verzamelen
Computernaam: JEREMY-PC
Windows-versie: 6.1
Architectuur: amd64
Tijd: maandag 12 juli 2010 20:38:52

Gedetailleerde informatie van de uitgever

Geluid
Problemen oplossen met het afspelen of opnemen van audio op uw computer.
Pakketversie: 1.0
Uitgever: Microsoft Windows
Audio afspelen
Geluiden en andere audio zoals muziekbestanden afspelen.
Pakketversie: 1.0
Uitgever: Microsoft Corporation
Hardware en apparaten
Hardware gebruiken en toegang tot apparaten die met deze computer zijn verbonden
Pakketversie: 1.1
Uitgever: Microsoft Windows

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan