Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahazeg het hem maar. hoef je direct niet meer met de laptop bezig denk ik
![]()
is ook een optie om van alle ellende af te komen![]()
eetse.
geen probleem. altijd blij als ik kan helpen![]()
hmmm... misschien toch nog eens scannen? ;D misschien heeft iemand anders nog een idee. anders zou ik zegge windows opnieuw installeren
Wat het opschonen betreft , begin eens met CCleaner en Eusing Registry Cleaner . Er moet zo langzamerhand een hoop 'rommel' op staan.
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm
en daarna alles weer installeren? en kunnen jullie controleren of ik wel de juiste drivers installeer? ik begin eraan te twijfelen.
t gaat om een toshiba pro l40-17v serienummer Z7064972R windows xp professional SP3
alvast bedankt
Die twee programma's ruimen alleen overbodige bestanden op.
Zou je iets specifiieker kunnen zijn over het type van de laptop ? Bijv. : Satellite A Series en Modelnummer.
Kom met het Serienummer niet verder .
Toshiba Satellite Pro L40-17V ( PSL4BE-00V00UDU )
Toshiba Satellite Pro L40-17V ( PSL4BE-00V00UDU )
bij gebrek aan de cd ben ik nu een xp aan t downloaden, zou ik daarna wel alles kunnen oplossen met de juiste drivers?
Pas daar wel mee op ! Je weet nooit wat je binnen haalt
Mijn keuze zou het , gezien het probleem , niet zijn.
Heb je in je omgeving niet iemand - je schoonvader bijv. - die een XP Pro CD heeft. En dan de functie Repair draaien.
helaas niet, maar ik download veilig.
ik betaal ook geld om t te downloaden.
en de website is zn nieuwsgroep (weet niet of je dat kent) virusvrij.
Zie nog bericht # 53
welke info heb je precies nodig?
Probeer zelf het formulier maar eens met jouw gegevens in te vullen; dan kom je niet ver.![]()
ik denk dat herinstall met gedownloade dvd toch makkelijker gaat.
je hoort t van me als t lukt (of niet lukt)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.