netwerk problemen toshiba l40 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha :D zeg het hem maar. hoef je direct niet meer met de laptop bezig denk ik :D

hmmm... misschien toch nog eens scannen? ;D misschien heeft iemand anders nog een idee. anders zou ik zegge windows opnieuw installeren

hmmm... misschien toch nog eens scannen? ;D misschien heeft iemand anders nog een idee. anders zou ik zegge windows opnieuw installeren

windows opnieuw installeren heb ik ook aan gedacht, maar er zijn geen cd's meer van en hij heeft geen interne recovery files.
ook naar een eerder herstelpunt kan niet want die heeft t virus allemaal verwijderd :(

misschien weet je een andere manier voor een herinstallatie?

en daarna alles weer installeren? en kunnen jullie controleren of ik wel de juiste drivers installeer? ik begin eraan te twijfelen.
t gaat om een toshiba pro l40-17v serienummer Z7064972R windows xp professional SP3

alvast bedankt

Die twee programma's ruimen alleen overbodige bestanden op.

Zou je iets specifiieker kunnen zijn over het type van de laptop ? Bijv. : Satellite A Series en Modelnummer.
Kom met het Serienummer niet verder .

Die twee programma's ruimen alleen overbodige bestanden op.

Zou je iets specifiieker kunnen zijn over het type van de laptop ? Bijv. : Satellite A Series en Modelnummer.
Kom met het Serienummer niet verder .

Toshiba Satellite Pro L40-17V ( PSL4BE-00V00UDU )

bij gebrek aan de cd ben ik nu een xp aan t downloaden, zou ik daarna wel alles kunnen oplossen met de juiste drivers?

Pas daar wel mee op ! Je weet nooit wat je binnen haalt
Mijn keuze zou het , gezien het probleem , niet zijn.

Heb je in je omgeving niet iemand - je schoonvader bijv. - die een XP Pro CD heeft. En dan de functie Repair draaien.

Pas daar wel mee op ! Je weet nooit wat je binnen haalt
Mijn keuze zou het , gezien het probleem , niet zijn.

Heb je in je omgeving niet iemand - je schoonvader bijv. - die een XP Pro CD heeft. En dan de functie Repair draaien.

helaas niet, maar ik download veilig.
ik betaal ook geld om t te downloaden.
en de website is zn nieuwsgroep (weet niet of je dat kent) virusvrij.

ik denk dat herinstall met gedownloade dvd toch makkelijker gaat.
je hoort t van me als t lukt (of niet lukt)

Je zult na de reinstall waarschijnlijk tóch de drivers nodig hebben ! Te beginnen met CHIPSET driver en de andere in willekeurige volgorde.
Je zou die drivers alvast op een USB stick kunnen zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan