Beste computerwinkels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Mijn computer is kapot (moederbord), ik ga een nieuwe pc kopen maar wat zijn nu goede computerwinkels waar je terecht kunt voor goede service, reparatie etc..? Ik had mijn huidige pc bij Paradigit gekocht dus het was geen merk pc (weet niet of ik winkelnamen mag noemen trouwens) en ben best tevreden over de service, maar mijn pc is wel kapotgegaan na slechts 4 jaar.. kan iemand misschien een aantal goede computershops noemen waar ik het beste terecht kan voor een nieuwe computer? En wat is beter, een merk pc of juist niet (zoals die bij Paradigit)??

Laatst bewerkt:
4launch NIET, verkopen je tweede hands laptop en zeggen dat ie nieuw is.
Als ik geen reparatiestatus had gevonden had ik nu nog met een 2e hands laptop gezeten.

Dat si trouwens een persoonlijke mening over 4launch.
Kijk als je vragen over webshops hebt even op de tweakers shopreview (makkelijk te vinden via google bijv: 4launch tweakers)
Dan kan je zelf bepalen of je de gok wilt wagen, heeft mij nu al meerdere keren positief geholpen.

Suc6 :thumb:

Bedankt mensen, nog éen vraagje; is dit een goede computer van Paradigit?

Paradigit Enforcer E860 (64-bit)

Specificaties

Productbeschrijving Paradigit Enforcer E860
Processor Intel Core i7 860 - 2,8GHz - 8MB
RAM 4GB DDR3
Harde schijf 1TB
Optisch station DVDRW Dual layer
Graphics controller NVIDIA® GeForce® GT220 - 512MB
Geheugenkaartlezer Multi-in-één geheugenkaartlezer
Netwerk
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium 64Bit
Interfaces / Aansluitingen
Breedte
Hoogte
Diepte 450 watt
Voeding

http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/p...cer_E860_(64_bit)/E860_10_01_64B/default.aspx

O ja, Ik ben dus een leek.. wat is nu beter, een merk pc of zo'n pc die zij zelf samenstellen, wat zijn de voordelen en nadelen?

Laatst bewerkt:
http://www.takeitnow.nl/

Vindt ik zelf wel een goede webshop, alleen al om het feit, dat ze gratis je spullen verzenden, en niet proberen je op die manier alsnog een pootje te lichten, zoals veel webshops doen. Meen, dat 4launch zelfs iets van 9 euro vraagt voor de verzending :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan