----
Budget - tussen de 600 en 800 euro
Doel - Gamen, multitasken, films kijken, downloaden, muziek, foto's (geen zware bewerkingen). Vooral een goede pc om lekker op te kunnen gamen met goeie graphics.
Hoe belangrijk is stilte? - Belangrijk, maar niet het belangrijkste
Assemblage: Zelf doen (met wat hulp
)
Opties: aansluitingen voor oudere pc-schermen (2)( in de (nabije) toekomst komt er een nieuw scherm)
Aangeraden bij Paradigit:
Intel Core i5 750 2.66Ghz 8MB S1156 Box
Asus P7P55D LE soecket 1156
A-Data dimm 2 GB DDR 1333 Gaming Series
Asus Radeon HD5770 (evt 2e er bij later)
Hitachi Int 1 TB
Cooler master 600 Watt silent pro
Cooler master elite 310 midi tower
sony AD 5260S DVD Writer
Lijkt me opzich best okee, maar ik heb het idee dat er toch wat verouderde dingen tussen zitten. Graag de mening van een expert! Is er ruimte voor verbetering??
Nog maals in het kort, ik ben opzoek naar een gaming PC die de nieuwste spellen kan draaien. hoeft niet op de hoogste instellingen, gewoon goed is goed genoeg. Daarnaast wil ik graag een filmpje kijken, muziekje luisteren, downloaden, internetten en het liefst dat alles tegelijk.
Alvast bedankt,
hartelijke groet,
Caer
Budget - tussen de 600 en 800 euro
Doel - Gamen, multitasken, films kijken, downloaden, muziek, foto's (geen zware bewerkingen). Vooral een goede pc om lekker op te kunnen gamen met goeie graphics.
Hoe belangrijk is stilte? - Belangrijk, maar niet het belangrijkste
Assemblage: Zelf doen (met wat hulp

Opties: aansluitingen voor oudere pc-schermen (2)( in de (nabije) toekomst komt er een nieuw scherm)
Aangeraden bij Paradigit:
Intel Core i5 750 2.66Ghz 8MB S1156 Box
Asus P7P55D LE soecket 1156
A-Data dimm 2 GB DDR 1333 Gaming Series
Asus Radeon HD5770 (evt 2e er bij later)
Hitachi Int 1 TB
Cooler master 600 Watt silent pro
Cooler master elite 310 midi tower
sony AD 5260S DVD Writer
Lijkt me opzich best okee, maar ik heb het idee dat er toch wat verouderde dingen tussen zitten. Graag de mening van een expert! Is er ruimte voor verbetering??
Nog maals in het kort, ik ben opzoek naar een gaming PC die de nieuwste spellen kan draaien. hoeft niet op de hoogste instellingen, gewoon goed is goed genoeg. Daarnaast wil ik graag een filmpje kijken, muziekje luisteren, downloaden, internetten en het liefst dat alles tegelijk.
Alvast bedankt,
hartelijke groet,
Caer