Sneller downloaden? (Ik weet niet of ik in juiste plaats post)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xyntax

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Hoi,
mijn Telenet Internet Volume is nogal snel op en dus in dit geval is hem ook op en dus kan ik HEEEEL traag downloaden, als ik bv. iets van 6MB wil downloaden duurt het 1u... Is er een app om sneller te downloaden?

Kan je toevallig een link geven naar die Downloader waar ik sneller mee dload? :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Je wordt door Telenet op smallband gezet. Geen enkel programma zal dan sneller downloaden dan je bandbreedte.

onm downloaden (hulp)

haaaj iedereen,

ik zou graag seizoen 12 van onm terugkijken en deze staat niet op uitzendinggemist.nl
weet iemand misschien een site waar is dit seizoen (veilig) kan downloaden?

of heeft iemand een beter idee waar ik dit seizoen kan bekijken?

alvast bedankt:)

ik denk dat het wel met torrent kan maar ik garandeer niet dat het virus vrij ik heb al veel gedownload met torrents maar ben nog nooit virus tegen gekomen

zou je misschien kunnen helpen een goede torrent te vinden?? betrouwbare site (*KNIP* lukt niet).
ik wil dit seizoen graag zien. iemand tips? links???

ik kan helaas niks vinden heeft seizoen 12 misschien ook nog een naam?

ik kan helaas niks vinden heeft seizoen 12 misschien ook nog een naam?

ik heb idd een download programma (vuze) en de torrent haal ik van *knip*.
em ik heb geen naam van seizoen 12, ik weet ook niet of ze daar namen aan geven. ik
zou zeggen dat dit ergens op internet te downloaden moet zijn maar ik vind het niet.
zou je nog n keer voor me willen kijken?? zou ik heel fijn vinden:)

groetjes!

ik heb al gezocht op seizoen 12 maar toen vond ik niks toen zag ik erges seizoen 1 staan met zo'n naam van het seizoen erachter ik denk dat als ik de naam weet dat ik dan veel verder kom.

ik ga de naam proberen te zoeken. fijn da je me iig helpt:)

Goed, hier gaat een slot op. De topic is oorspronkelijk van iemand anders, het meeliften in iemand zijn/haar topic is niet toegestaan. Daarbij worden er hints gegeven waar men iets kan vinden. Iets wat niet gewenst is op Helpmij.nl.
slotje.gif

Tevens diverse berichten aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan