Hallo
ik ben weer een beetje aan het pielen met php en ik heb een basis vraag waar ik niet uit kom
heb ook geen idee hoe het heet zodat ik het op google kan zoeken.
het probleempje
Op een pagina wordt iets ingevuld bv Naam
Hoe kan ik dit nu gebruiken op een volgende pagina om te controleren of alle gegevens goed zijn ingevuld?
Waarschijnlijk iets met $voornaam maar ik heb geen idee wat de complete regel moet worden.
Het is me wel gelukt om met iets vergelijkbaars een mail met alle variabelen te versturen, werkt dit net zo maar dan met een echo?
ik ben weer een beetje aan het pielen met php en ik heb een basis vraag waar ik niet uit kom
heb ook geen idee hoe het heet zodat ik het op google kan zoeken.
het probleempje
Op een pagina wordt iets ingevuld bv Naam
Code:
<tr>
<td>Voornaam:</td>
<td>Achternaam: </td>
</tr>
<tr>
<td><INPUT TYPE="text" NAME="voornaam" SIZE="22" MAXLENGTH="40" TABINDEX="1"></td>
<td><INPUT TYPE="text" NAME="achternaam" SIZE="22" MAXLENGTH="40" TABINDEX="2"></td>
Hoe kan ik dit nu gebruiken op een volgende pagina om te controleren of alle gegevens goed zijn ingevuld?
Waarschijnlijk iets met $voornaam maar ik heb geen idee wat de complete regel moet worden.
Het is me wel gelukt om met iets vergelijkbaars een mail met alle variabelen te versturen, werkt dit net zo maar dan met een echo?