Wij zijn er klaar mee!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotad3000

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Heey iedereen!

Dit is nou niet echt een vraag voor Helpmij, maar ik wil het toch even proberen.
De laatste 3 maanden krijg ik steeds post binnen op een andere naam. Er worden steeds spulletjes en tijdschriften via Internet besteld en dan naar ons adres verstuurd. Wij worden hier ZO gek van! Er komen ook rekeningen bij, blablabla. Iemand weet onze straatnaam en huisnummer en bestelt dus via Internet allerlei dingen. Ik ben het HELEMAAL zat, die post enzo. PLIESPLIESPLIES iemand die weet wat we moeten doen, want we worden geplet door al die rekeningen. We hebben nog de bedrijven gebeld waarvan de post komt, we hebben de producten teruggestuurd... maar NIKS helpt! Hoe komen we er hemelsnaam achter WIE O WIE dit bestelt?

Alvast bedankt!

JIJ zult er niet achter komen. Dat zullen die bedrijven voor je moeten doen waar de bestellingen worden geplaatst.
Het is namelijk ook voor die bedrijven van belang dat de 'fake' bestellingen ophouden, en zíj hebben de bestelgegevens en (hopelijk) ook de ip-adressen van waaruit besteld is (indien webshop) danwel telefoonnummer (indien telefonisch besteld) danwel de bestelbon.

Wellicht kun je verder met TNT/PTT/Sands/etc. een deal sluiten dat bestellingen die niet op jouw echte naam staan per direct worden teruggestuurd naar de afzender/winkel met de mededeling dat betrokken persoon niet op jouw adres woont.

Tijs.

In aanvulling op de genoemde mogellijkheden van dnties.
Overwogen om aangiste te doen?
of iig met de polotie te bespreken welk stappen mogelijk ondernomen kunnen worden?
mvg Leo

In aanvulling op de genoemde mogellijkheden van dnties.
Overwogen om aangiste te doen?
of iig met de polotie te bespreken welk stappen mogelijk ondernomen kunnen worden?
mvg Leo

aangiste en polotie???? waar heb je het over???:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan