Nieuwe flashcard voor DS?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerinkt

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
beste Helpmij:D,

Ik heb op het moment een oud R4 kaartje met 2 gig geheugen voor mijn DS lite. Helaas worden de spellen steeds groter tegenwoordig en heb ik een kaartje met meer geheugen nodig!:confused:
Op mijn oude R4 kaartje heb ik ook een firmware genaamd R4 Wood (dus niet het originele R4 programmaatje) ik zoek een nieuw kaartje met minimaal 4 gig waar ik graag dat R4 Wood weer op wil hebben, ik heb niet zoveel kennis over andere flashcards, dus vraag ik hierbij of er nog een aanrader is voor een vervanger van mijn R4 kaartje:P

Alvast bedankt!

Dan zal het een R4 variant moeten worden denk ik zo. Als je tenminste per sé R4 Wood wilt.
Je zou kunnen kijken naar de SuperCard DSONE of DSTWO, de Acekard 2 of de bijvoorbeeld de CycloDS Evolution van TeamCyclops

Zelf heb ik een CycloDS met 8GB micro-SD kaart. Uitstekende ondersteuning en nog nooit echte problemen gehad.

Laatst bewerkt:
Dan zal het een R4 variant moeten worden denk ik zo. Als je tenminste per sé R4 Wood wilt.
Je zou kunnen kijken naar de SuperCard DSONE of DSTWO, de Acekard 2 of de bijvoorbeeld de CycloDS Evolution van TeamCyclops

Zelf heb ik een CycloDS met 8GB micro-SD kaart. Uitstekende ondersteuning en nog nooit echte problemen gehad.

Dan ga ik hier even op verder zoeken wat de beste is. Heel erg bedankt!:D

Als ik de site bezoek krijg ik een negatieve WOT (Web Of Trust) rating te zien met onderstaand commentaar:
Dit is niet de originele DSTT site, ze verkopen kloonkaartjes, en nog veel te duur ook. Deze kloonkaartjes doen het wel, maar veel minder goed dan de echte. Koop liever op een site als Shoptemp
Shoptemp is inderdaad ook nog eens goedkoper: http://shoptemp.com/categories/DS-Flashcarts/DSTT/

Reviews:
Acekard 2(.1)
SuperCard DSONE
SuperCard DSTWO
CycloDS Evolution
DSTT
**sommige reviews zijn al oud, maar dan heb je in ieder geval een indicatie**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan