nieuw inktpatroon werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter jkdk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jkdk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2010
Ik heb een brother DCP 585-CW waarvan ik de zwarte cartridge heb vernieuwd, maar nu geeft hij helemaal geen afdruk in zwart.
Ik heb testpagina geprobeerd, gereinigd, en niets doet het, ook heb ik via menu- printlijsten een pagina afgedrukt, en dan geeft hij wel de tekst in zwart, maar normale word documenten en kopiëren doet hij dus niet. Iemand een oplossing??

Probeer hem eens opnieuw te installeren.
Dus eerst het oude stuurprogamma verwijderen cd erin (of bij de fabrikant een nieuw stuurprogamma downloaden) en installeren.
Voorheen je nieuwe installatie je USB kabel eruit. Bij het installeren geeft hij zelf aan wanneer hij erin moet.

Probeer hem eens opnieuw te installeren.
Dus eerst het oude stuurprogamma verwijderen cd erin (of bij de fabrikant een nieuw stuurprogamma downloaden) en installeren.
Voorheen je nieuwe installatie je USB kabel eruit. Bij het installeren geeft hij zelf aan wanneer hij erin moet.

ik heb hem opnieuw geinstaleerd, maar het probleem blijft hetzelfde.
Jolanda

Heb je een originele patroon, of een "namaak"
Ik weet dat bv. HP sommige "namaakpatronen" niet accepteerd of je moet de chip op de patroon resetten.
Dat is zo'n gepriegel, dat kan ik zo 1 2 3 niet uitleggen.

Brother werkt nog met niet gechipte patronen. Het inktniveau werkt met een vlotter en een optische sensor, dus lekker ouderwets. Ik vermoed dat je de patroon niet goed hebt ingestoken, want heb je al gecontroleerd of de toevoeropening geperforeerd is door de printer bij het insteken ? Misschien zit hij er niet goed in, waardoor deze verzegeling niet is door gestoken ?

Heb je een originele patroon, of een "namaak"
Ik weet dat bv. HP sommige "namaakpatronen" niet accepteerd of je moet de chip op de patroon resetten.
Dat is zo'n gepriegel, dat kan ik zo 1 2 3 niet uitleggen.

Het is een originele inktpatroon, en als ik de cartridge er weer uit haal, zie je bij de inktopening duidelijk inkt zitten, en als ik dit op en keukenpapiertje dep, komt er idd inkt uit.
Jolanda.

Brother werkt nog met niet gechipte patronen. Het inktniveau werkt met een vlotter en een optische sensor, dus lekker ouderwets. Ik vermoed dat je de patroon niet goed hebt ingestoken, want heb je al gecontroleerd of de toevoeropening geperforeerd is door de printer bij het insteken ? Misschien zit hij er niet goed in, waardoor deze verzegeling niet is door gestoken ?

Het is een originele inktpatroon, en als ik de cartridge er weer uit haal, zie je bij de inktopening duidelijk inkt zitten, en als ik dit op en keukenpapiertje dep, komt er idd inkt uit.
Jolanda.

Beste Jolanda, ik heb hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing gevonden?
Hartelijke groeten,
Irma

zelfde probleem

heeft iemand hier al een oplossing voor ik heb ook hetzelfde probleem.

gr Natacha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan