Wordt er geprobeerd de indruk te wekken dat de 5770 even goed presteert als een GTX 460?
De 5770 is langzamer dan de 5830 en de 5830 is langzamer dan de langzaamste GTX 460 768 MB.
idd:thumb::thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt er geprobeerd de indruk te wekken dat de 5770 even goed presteert als een GTX 460?
De 5770 is langzamer dan de 5830 en de 5830 is langzamer dan de langzaamste GTX 460 768 MB.
Njah...=/ Maakt dan niet zoveel uit, ben allang blij dat er een nieuwe computer aankomt! :dhttp://azerty.nl/algemeen/content/482/gratis-verzendkosten.html
Helaas is de actie dan al over als je bestelt![]()
Zei ik dat dan? Ik zei alleen dat ik hetzelfde fps had. Ik wist niet dat hij AA, AF en vsync aan heeft staan, plus een 27inch monitor. Ik heb een 21 inch, draai op 1680x1050. Ik weet niet precies hoe ik de settings had, ik heb het uitgespeeld en verwijderd.
Ik heb toch nog een vraag
Ik heb nu dit moederbord gekozen: MSI P55M GD45
Klopt het dat ik daar een IDE DVD-Speler op aan kan sluiten? Want IDE is toch hetzelfde als ATA-133? Of ben ik nu in de war?![]()
Raad jij mij aan een andere te nemen?ja dat kan, maar besef wel dat dit een micro atx moederbord is. Er zit trouwens op bijna ieder moederbord een ide aansluiting...
Raad jij mij aan een andere te nemen?
En het verschil tussen micro ATX en gewoon ATX is de grote (en aantal PCI sloten o.a.)?
Ok, zover ik weet heb ik een ATX kast, maar als jij zegt dat de bord goed is geloof ik het! :thumb:Ja gewoon de grootte, maar als je een atx case hebt zou ik ook alle ruimte benutten, vaak heb je op een normaal atx moederbord meer pci en andere sloten op je moederbord zitten. Het bord is prima hoor:thumb:.
Ok, zover ik weet heb ik een ATX kast, maar als jij zegt dat de bord goed is geloof ik het! :thumb:
En over 16 dagen is het zover...Duurt mij nog te lang xD
mH..hoezo betere chipset? Ze hebben allebei dezelfde toch?
Waar zie jij dat aan? (dat betere chipset it?) Ik zag bij beide Intel P55 Express, of kijk ik verkeerd?nope, wel allebei het zelfde socket als je dat bedoelt
Waar zie jij dat aan? (dat betere chipset it?) Ik zag bij beide Intel P55 Express, of kijk ik verkeerd?
Haha, Ok, ja wel voordelen, alleen is het geen goedkoop (rommel?) bordje?(heb zelf geen ervaring met ASRock)
Want ik wil graag een goede, maar niet te dure, moederbord, waar de boel niet gebottleneckt word.
Ok! Dat klinkt goed! Ik heb de Cooler Master CM690 Advanced uitgekozen, dus die heeft dacht ik wel ruimte genoeg.
Nu heb ik nog eens zitten te kijken:
Gigabyte GA-P55-UD3L, wat zeg jij hier van? Deze heeft toch ook Sata, IDE, P55 Express en is ATX formaat? En is iets goedkoper!
Ok, dus ik kan die ook nemen? Mhh nu ik dus naar het plaatje kijk, zie ik een blauwe ding bij de PCI-E poort, zou dit wat uitmaken voor de GTX460, qua ruimte? - Daar staat tegen over dat deze wel weer ruimte genoeg heeft (ASUS P7P55 LX). het blijft moeilijk.het ziet er goed uit, maar een andere case is niet nodig ofzo. wel leuk![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.