Nieuw PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er geprobeerd de indruk te wekken dat de 5770 even goed presteert als een GTX 460?
De 5770 is langzamer dan de 5830 en de 5830 is langzamer dan de langzaamste GTX 460 768 MB.

Zei ik dat dan? Ik zei alleen dat ik hetzelfde fps had. Ik wist niet dat hij AA, AF en vsync aan heeft staan, plus een 27inch monitor. Ik heb een 21 inch, draai op 1680x1050. Ik weet niet precies hoe ik de settings had, ik heb het uitgespeeld en verwijderd.

Zei ik dat dan? Ik zei alleen dat ik hetzelfde fps had. Ik wist niet dat hij AA, AF en vsync aan heeft staan, plus een 27inch monitor. Ik heb een 21 inch, draai op 1680x1050. Ik weet niet precies hoe ik de settings had, ik heb het uitgespeeld en verwijderd.

Je zei inderdaad niet op welke kwaliteit enz., maar als je reageert op een bericht waar dat wel wordt genoemd, en dan beweerd dat je dezelfde performance van de videokaart hebt, lijkt het dat je probeert de beweren wat je kaart even goed is:;)

Ik heb toch nog een vraag :confused:

Ik heb nu dit moederbord gekozen: MSI P55M GD45

Klopt het dat ik daar een IDE DVD-Speler op aan kan sluiten? Want IDE is toch hetzelfde als ATA-133? Of ben ik nu in de war? :o

Ik heb toch nog een vraag :confused:

Ik heb nu dit moederbord gekozen: MSI P55M GD45

Klopt het dat ik daar een IDE DVD-Speler op aan kan sluiten? Want IDE is toch hetzelfde als ATA-133? Of ben ik nu in de war? :o

ja dat kan, maar besef wel dat dit een micro atx moederbord is. Er zit trouwens op bijna ieder moederbord een ide aansluiting...

ja dat kan, maar besef wel dat dit een micro atx moederbord is. Er zit trouwens op bijna ieder moederbord een ide aansluiting...
Raad jij mij aan een andere te nemen?

En het verschil tussen micro ATX en gewoon ATX is de grote (en aantal PCI sloten o.a.)?

Raad jij mij aan een andere te nemen?

En het verschil tussen micro ATX en gewoon ATX is de grote (en aantal PCI sloten o.a.)?

Ja gewoon de grootte, maar als je een atx case hebt zou ik ook alle ruimte benutten, vaak heb je op een normaal atx moederbord meer pci en andere sloten op je moederbord zitten. Het bord is prima hoor:thumb:.

Ja gewoon de grootte, maar als je een atx case hebt zou ik ook alle ruimte benutten, vaak heb je op een normaal atx moederbord meer pci en andere sloten op je moederbord zitten. Het bord is prima hoor:thumb:.
Ok, zover ik weet heb ik een ATX kast, maar als jij zegt dat de bord goed is geloof ik het! :thumb:

En over 16 dagen is het zover... :confused: Duurt mij nog te lang xD

Haha, Ok, ja wel voordelen, alleen is het geen goedkoop (rommel?) bordje? :confused: (heb zelf geen ervaring met ASRock)

Want ik wil graag een goede, maar niet te dure, moederbord, waar de boel niet gebottleneckt word.

Laatst bewerkt:
Haha, Ok, ja wel voordelen, alleen is het geen goedkoop (rommel?) bordje? :confused: (heb zelf geen ervaring met ASRock)

Want ik wil graag een goede, maar niet te dure, moederbord, waar de boel niet gebottleneckt word.

Ik heb ook een asrock socket 1336 en geen problemen ofzo. Het is gewoon asus maar dan goedkoper. Je kan ook een ander mobo uitzoeken als je wilt. Maar ik zou gaan voor een atx formaat omdat je daar de ruimte voor hebt:thumb:.

Ok! Dat klinkt goed! Ik heb de Cooler Master CM690 Advanced uitgekozen, dus die heeft dacht ik wel ruimte genoeg.

Nu heb ik nog eens zitten te kijken:

Gigabyte GA-P55-UD3L, wat zeg jij hier van? Deze heeft toch ook Sata, IDE, P55 Express en is ATX formaat? En is iets goedkoper!

Ok! Dat klinkt goed! Ik heb de Cooler Master CM690 Advanced uitgekozen, dus die heeft dacht ik wel ruimte genoeg.

Nu heb ik nog eens zitten te kijken:

Gigabyte GA-P55-UD3L, wat zeg jij hier van? Deze heeft toch ook Sata, IDE, P55 Express en is ATX formaat? En is iets goedkoper!

het ziet er goed uit, maar een andere case is niet nodig ofzo. wel leuk:p

het ziet er goed uit, maar een andere case is niet nodig ofzo. wel leuk:p
Ok, dus ik kan die ook nemen? Mhh nu ik dus naar het plaatje kijk, zie ik een blauwe ding bij de PCI-E poort, zou dit wat uitmaken voor de GTX460, qua ruimte? - Daar staat tegen over dat deze wel weer ruimte genoeg heeft (ASUS P7P55 LX). het blijft moeilijk.

En hoe zit het met bottlenecken?

En ik moet een nieuwe kast hebben aangezien mijn huidige niet breed genoeg is om de Scythe Mugen erin te zetten!

Ik vind het wel moeilijk een moederbord te kiezen, want als ik dan eens een review erover lees dan lees ik toch weer dingen dat mij afschrikt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan