Herinstaleren Windows XP Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Hallo en Goedemiddag,

Ik heb hier een computer die ik graag wil opnieuw instaleren. Daarvoor heb ik een back-up van alle data gemaakt. Ik deed de windows XP SP 2 CD in de computer toen drukte ik op een toets om in de Setup van Windows te komen. Dan zegt Windows XP:
De hardware configuratie wordt gecontroleerd...
. Tot hier gaat alles goed. Na een tijdje op dit scherm te hebben gestaan ga de computer op eens uit, ik dacht, het zal wel door hardware komen die set-up niet thuis kan bregen op zo iets, maar dat is het niet. Want nadat ik alleen nog maar 1 CD speler, de 2 hardeschijven(Ik heb dit ook geprobeert met een hardeschrijg). Doet de computer het nog steeds niet. Hij blijft maar uit gaan, ik wil graag weten wat er aan de hand kan zijn. Hierbij ook nog een lijstje met alle hardware:
Code:
HDD 1
HDD 2
DVD-player 1
DVD-player 2
USB uitbreiding achterkant
USB uitberiding voor kant, die naast: FireWire, daar naast: HDD Fan(niet gebruikt) daar naast Temputure
Floppy Drive

Alvast bedankt voor je hulp,

Bob van Leeuwen

Hallo en Goedemiddag,

Ik deed de windows XP SP 2 CD in de computer toen drukte ik op een toets om in de Setup van Windows te komen. Dan zegt Windows XP:
. Tot hier gaat alles goed. Na een tijdje op dit scherm te hebben gestaan ga de computer op eens uit, ik [/CODE]

Alvast bedankt voor je hulp,

Bob van Leeuwen

Heb je een CD met alleen Windows XP Service Pack 2 ingestopt of een Windows XP cd met ingebakken SP2???
Er zijn ook CD's geweest die kunnen niet partioneren.

Meer valt mij niet in.:thumb:

Ik heb het inmiddels opgelost:

Ik had de partities verkeerd ingedeeld. Zorg er voor dat de C partitie groot genoeg is!

@Joostscholten,
Graag de volgende keer een eigen topic aanmaken, zoals verzocht wordt in onze voorwaarden.;)

Het is de orginelen CD van Microsoft, ik heb een Windows XP code, mag ik dan een torrent gebruiken om een nieuwe CD te downloaden? En dan mijn code in te voeren? Of is het dan nog steeds illegaal, want ik heb al voor de software betaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan