• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie kan er voor mij een mal maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Goedendag,
Ik heb een vraag

Wie kan me helpen een mal te maken van excel het gaat om een target score

ons bedrijf verkoopt spullen op target waarop bijv. 1op 6 heel goed is en 1op14 heel slecht

ik wil dat per werknemer kunnen beheren bijv. een streep in het midden dat is dan normale score als de balk naar beneden gaat scoor je slecht gaat de balk naar boven score je goed!

ik wil iedere week de target veranderen dus de enne week is 1:9 normaal en de andere week is 1:6 normaal

ong 6 medewerkers boven in het tabel wil ik graag het product kunnen typen en de datum

wil je meer info vraag gerust

alvast bedankt

Wie kan me helpen een mal te maken van excel het gaat om een target score
Dit is meer een opdracht dan een vraag. Een vraag stel je over een probleem, dus ga zelf eens aan de slag en meldt waar je vastloopt.

Dit is meer een opdracht dan een vraag. Een vraag stel je over een probleem, dus ga zelf eens aan de slag en meldt waar je vastloopt.

ik weet niet eens hoe ik moet beginnen en het is wel een vraag ik vraag namelijk of iemand dat voor mij kan maken

als ik het kon had ik het hier niet neergezet maar als jullie niet willen helpen is het ook goed probeer ik het bij een ander

wie wil wel helpen?

Laatst bewerkt:
Kijk eens rond op dit forum en dan kom je tot de conclusie dat iedereen wel wil helpen, maar men inderdaad van jou een opzet verwacht welke richting of dat je uit wil. Een opzet waar duidelijk uit blijkt waar de cijfers vandaan moeten komen en waar en hoe dit neergezet moet worden. De formules is het probleem niet maar zonder een duidelijke opzet van jou is het net met een blindoek voor schieten op een doel.

Succes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan