pc trager laten lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexo

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
hallo,

ik zou graag mijn pc heel traag willen laten lopen zonder schade op te laten lopen.

ik krijg een nieuwe pc pas als mijne oude pc het niet doet of echt heel traag word haha :o

wie zou me hiermee kunnen helpen?

mvg

flexo

Haha, niemand gaat je daarbij helpen.

Omdat het zo eenvoudig is om je pc stuk te maken.

Wat dacht je van veel progjes te laten runnen wanneer de pc opstart? Duurt dan ontzettend lang eer die opstart enzo...

Het hebben van twee virus scanners volgens mij werkten die twee elkaar dan tegen ofzo waardoor je PC heel traag werd.
Ook kun je bijvoorbeeld een virusscanner op de achtergrond laten draaien en zeggen dat je computer niets bijzonders doet. :p

Maar je krijgt een PC, degene die de PC geeft heeft vast geen geldboom en een nieuwe PC kan veel geld kosten. Je bent diegene eigenlijk een beetje aan het oplichten, dus ik zou er nog maar goed over nadenken voordat je dit doet.
Wat ook mogelijk is dat degene eerst je PC naar een zaak stuurt en er hier naar laat kijken en dat die mensen je PC weer weten op te lappen. Je zit dan alsnog met dezelfde computer.

De simpelste manier is: je firewall uitschakelen en je antivirussoftware verwijderen,binnen de korste keren loopt helemaal niets meer.

wat voor pc is het?

Lekker virus scanner en firewall aan laten staan.
Niemand zit op virussen ect te wachten.

Gewoon in je bios je cpu op halve kracht laten lopen ofzo.
Een geheugenbalkje loswippen.

wat voor pc is het?

Lekker virus scanner en firewall aan laten staan.
Niemand zit op virussen ect te wachten.

Gewoon in je bios je cpu op halve kracht laten lopen ofzo.
Een geheugenbalkje loswippen.

en hoe laat ik de cpu op halve kracht lopen :p?

edit: ik krijg een nieuwe pc als die van mij zeer traag loopt.. maar het moet niet door virusses etc.. of te veel programma's want dan gooit me broer gewoon een nieuwe windows erweer op dus ik moet hem traag laten lopen zonder iets stuk te maken anders zegt die ja jij hebt het gedaan dit dat. :)

ik heb iets gehoord over underclocken ofso? kan iemand me hierbij helpe?

Laatst bewerkt:
nee haha hij heeft niet veel verstand van bios ik ook niet alleen hij weet hoe je vanaf een cd moet booten en hoe verander ik die speed :thumb:

HP compaq dx2000 mt is de pc die ik nu heb

Laatst bewerkt:
Gewoon je bios ingaan.

Meestal de DEL, Esc. toets.
Moet je even kijken wat hij aangeeft bij het opstarten. (Pres X to enter setup)

Dan zoeken naar bus speed (mocht dit vrijgegeven zijn door HP) en die omlaag gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan