Problemen met sitehost veranderingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Popre

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Hallo,

ik speel al langere tijd een spel en dit spel heeft ook een forum genaamd www.popre.net. Eerst had ik geen problemen met deze site te openen totdat de eigenaar van de site, de site op een ander ip-adres ging hosten. Normaal pakt je computer automatisch na enige tijd het nieuwe ip-adres op en kan je weer de site openen. Maar mijn computer pakt het nieuwe ip-adres niet op. Bij alle andere mensen die het forum bezoeken pakt hun computer wel het ip-adres op. Dus ik ben de enige met dit probleem. Hoe los ik dit op? Ik kan de site wel openen maar als ik op iets klik dan krijg ik een foutmelding (deze kan ik zonodig nog even hieronder neerzetten als dat nodig is), ik zou graag de site weer normaal kunnen bekijken.

Ik wist niet zeker of dit de goede afdeling was waar ik mijn probleem moest plaatsen, zo niet sorry daarvoor.

Mvg, Popre

Klinkt als een DNS probleem. Deze zou automatisch moeten bijwerken. Heb je dit IP adres ooit toegevoegd aan de lmhosts.txt ?

Het helpt mss wel om de foutmelding hier even te plaatsen.

Het probleem is dat de site niet verandert en dit krijg ik als ik iets van de site aanklik.

dit was de site www.popre.net
als ik iets aanklik wordt de site dit http://www.popre.net/new.php

En komt er dit te staan:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'popre_popre'@'localhost' (using password: YES) in /home/popre/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Could not connect to the database.' in /home/popre/public_html/forum/includes/db.php:63 Stack trace: #0 /home/popre/public_html/forum/common.php(189): include() #1 /home/popre/public_html/auth.php(5): include('/home/popre/pub...') #2 /home/popre/public_html/header_code.php(8): include('/home/popre/pub...') #3 /home/popre/public_html/header.inc(2): include('/home/popre/pub...') #4 /home/popre/public_html/new.php(3): include('/home/popre/pub...') #5 {main} thrown in /home/popre/public_html/forum/includes/db.php on line 63

Klinkt als een DNS probleem. Deze zou automatisch moeten bijwerken. Heb je dit IP adres ooit toegevoegd aan de lmhosts.txt ?

Het helpt mss wel om de foutmelding hier even te plaatsen.
Ik heb niet veel verstand van computers en heb ook nooit wat verandert hoe werkt dat? Ik heb trouwens 2 computers die zijn verbonden met een router. Als ik wat verander maakt het dan ook uit op welke computer ik dat doe? Het vreemde is ook dat mijn ipod de veranderingen van de site wel heeft opgepikt.

Laatst bewerkt:
Zie je dat het helpt. Aan de foutmelding kan ik zien dat je in ieder geval verbinding hebt naar de website. DNS is dus in orde.

Gooi de cache van je browser eens leeg en probeer het dan nog eens.

Niks, want je hebt verbinding met de site. Het probleem ligt naar mijn idee bij de makers van de site. Heb je het probleem trouwens op meerdere computers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan