Pc en internet doen ineens erg vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Afgelopen week had ik de optie verborgen map gebruikt in windows 7, het was de bedoeling dat er 1 map verbogen zou zijn maar ineens was de halve inhoud van me pc verborgen.

Ik heb toen de optie verborgen map weer terug gezet, tot mij verbazing waren er een hoop mappen leeg zoals bijvoorbeeld een cd. De mappen stonden er nog wel (cd1) (Cd2) alleen geen inhoud meer tot aan ik op de optie verborgen map drukte toen waren de bestanden in die mappen weer terug.

Sinds dien doet mij internet ook ineens heel erg vreemd, als ik een browsergame speel dan loopt hij in IE 8 na 2 min vast tijdens de pagina herladen dus dan moet ik IE8 opnieuw opstarten en dan kan ik weer even vooruit en dan precies weer het zelfde probleem. Bij andere website's krijg ik het zelfde probleem, als ik via Opera ga surven dan komt het een stuk minder voor maar daarbij knippert de pagina weer op het moment dat ik iets aanklik.

Ook het racespel trackmania kon ineens me savegame niet meer laden en het spel niet meer opslaan omdat er een bestand weg was.

Ik heb een virusscan gedaan maar niks gevonden, spyware scan gedaan daarbij werd een monitor spyware programma gevonden maar die heb ik verwijderd. Veder heb ik me schijf geformarteerd maar helaas niks werkt.

Heeft iemand de oplosssing, of heeft die dit probleem ook gehad.

Verder heb ik me schijf geformatteerd maar helaas niks werkt.
Ik ben zo vrij geweest slechts een regeltje uit je bericht aan te halen. Áls je dat idd. hebt gedaan dan is je pc gewoon stuk!
Als jij namelijk Windows opnieuw hebt geinstalleerd na een format, dan is het absoluut onmogelijk dat er virussen en of spyware aanwezig is / zijn,.. ténzij je onmiddellijk na de installatie weer dezelfde sites hebt bezocht die je de ellende opleverden. (Áls tenminste een virus en / of spyware de oorzaak was / waren.

Daarom: formatteer nogmaals, installeer Windows en ga niet naar twijfelachtige sites, beperk je surfgedrag even een dag of twee tot vertrouwde sites zoals de buienradar en Teletekst. Probleem opgelost? Dan weet je waar je niet meer moet zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een scan gedaan met SuperAntiSpyware en daarbij de volgende resultaat:

7 bedreigingen gevonden: Adware tracking cookie
Trojan VXgame variant/D

Laatst bewerkt:
Je schreef dat je de schijf had geformatteerd (en dús Windows opnieuw had geïnstalleerd). Je maakt mij nu wel érg nieuwsgierig; waar haal je al die virussen vandaan na een nieuwe installatie???

Nogmaals ik heb windows niet opnieuw geinstaleerd, wat ik dus bedoelde is dat ik de harde schijf op fouten heb gecontroleerd met het programma tune up.

De virussen zijn nu verwijderd, maar de browsergame blijft traag in IE8. In firefox heb ik nergens last van.

Ik begrijp je woordkeuze "nogmaals" niet. In je eerste posting schreef je dat je de schijf geformatteerd had. In je 2e bericht schrijf je niet dat je dat niet had gedaan?

Maar goed, nu we allemaal weten wat je wel en niet hebt gedaan:

repareer IE door onder Extra te kiezen voor de tab 'geavanceerd' en vervolgens voer je de actie 'Opnieuw instellen' uit.

Voor toekomstige berichten is het aan te bevelen het beestje de juiste naam te geven en als je van een woord niet weet wat het betekent, dan liever niet gebruiken.
Het verschil tussen een harddisk formatteren en een harddisk op fouten controleren is namelijk redelijk groot..........................

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je hulp.

Ook al weet ik niet echt wat het woord betekend, maar ja verschil kwa niveau moet er wezen toch he EINSTEIN.

Jammer, maar dat geeft niet.

Klik

Einstein zou dat niet eens gevonden hebben, daar was 'ie te slim voor. Een gemiddelde dombo zou wel gaan Googlen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan