Goedendag!
Ik heb deze laptop nu ongeveer een jaar:
System information: This Computer
CPU Manufacturer: GenuineIntel
Number of CPU: 1
Cores per CPU: 2
CPU Type: Intel Core2 Duo T9500 @ 2.60GHz
CPU Speed: 2798.2 MHz
Cache size: 6144KB
O/S: Windows 7 (32-bit)
Total RAM: 3070.4 MB.
Available RAM: 2020.3 MB.
Video settings: 1440x900x32
Video driver:
DESCRIPTION: NVIDIA GeForce 8600M GS
MANUFACTURER: NVIDIA
BIOS: Version 60.86.39.0.ae
DATE: 7-9-2010
Drive Letter: C
Total Disk Space: 298.1 GBytes
Cluster Size: 4.0 KBytes
File system: NTFS
Ik heb het steeds vreemd gevonden dat hij een groot aantal spellen, die hij (volgens de requirements) gewoon zou moeten kunnen afspelen, dramatisch slecht afspeelt. Zelfs met alle videoinstellingen op het lichtst blijft de fps heel (te) laag.
Ik noem spellen als Mass Effect, Bioshock, Trine, Alien Swarm, Overlord. Spellen als Guild Wars, World of Warcraft en Team Fortress 2 speelt hij daarentegen vrij probleemloos af, ook op de hogere videostanden.
Ik heb de laatste nVidia driver geïnstalleerd en de computer gescand op spyware en registerfouten, zonder succes. Hier houdt mijn computerkennis op, dus ik hoop dat iemand op dit forum mij kan helpen met het verbeteren van de prestaties van mijn laptop.
Kort samengevat: Hoe verbeter ik de videoprestaties van mijn laptop zodat hij presteert naar wat hij in petto beweert te hebben?
Alvast bedankt voor uw hulp!
Ik heb deze laptop nu ongeveer een jaar:
System information: This Computer
CPU Manufacturer: GenuineIntel
Number of CPU: 1
Cores per CPU: 2
CPU Type: Intel Core2 Duo T9500 @ 2.60GHz
CPU Speed: 2798.2 MHz
Cache size: 6144KB
O/S: Windows 7 (32-bit)
Total RAM: 3070.4 MB.
Available RAM: 2020.3 MB.
Video settings: 1440x900x32
Video driver:
DESCRIPTION: NVIDIA GeForce 8600M GS
MANUFACTURER: NVIDIA
BIOS: Version 60.86.39.0.ae
DATE: 7-9-2010
Drive Letter: C
Total Disk Space: 298.1 GBytes
Cluster Size: 4.0 KBytes
File system: NTFS
Ik heb het steeds vreemd gevonden dat hij een groot aantal spellen, die hij (volgens de requirements) gewoon zou moeten kunnen afspelen, dramatisch slecht afspeelt. Zelfs met alle videoinstellingen op het lichtst blijft de fps heel (te) laag.
Ik noem spellen als Mass Effect, Bioshock, Trine, Alien Swarm, Overlord. Spellen als Guild Wars, World of Warcraft en Team Fortress 2 speelt hij daarentegen vrij probleemloos af, ook op de hogere videostanden.
Ik heb de laatste nVidia driver geïnstalleerd en de computer gescand op spyware en registerfouten, zonder succes. Hier houdt mijn computerkennis op, dus ik hoop dat iemand op dit forum mij kan helpen met het verbeteren van de prestaties van mijn laptop.
Kort samengevat: Hoe verbeter ik de videoprestaties van mijn laptop zodat hij presteert naar wat hij in petto beweert te hebben?
Alvast bedankt voor uw hulp!