YouTube beeld is groen bij 480p, 720p en 1080p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Goedemiddag,

Ik heb laats een nieuwe driver van ATI geïnstalleerd. Maar sinds dien als ik filmpjes op YouTube bekijk, in hogere kwaliteit, namelijk in 480p, 720p en 1080p, dan krijg ik groen beeld. Als ik mijn driver verwijder, kan ik de sims 3 niet meer spelen.

Wat moet ik doen?

Mvg,
Rajeev

Laatst bewerkt door een moderator:
De oude driver al weer geprobeerd?

Je weet ook zeker dat je de juiste driver had? Je geeft namelijk niet aan over welke videokaart we praten en welke driver je geinstalleerd hebt.

De oude driver al weer geprobeerd?

Je weet ook zeker dat je de juiste driver had? Je geeft namelijk niet aan over welke videokaart we praten en welke driver je geinstalleerd hebt.

Ik heb de driver op http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-32bit gedownload en ik heb de ATI Radeon HD3300 als videokaart. Vooraf had ik nooit problemen. Ik heb de 2 downloads, onder de naam "ATI Catalyst™ 10.7 Components Windows 7 (32 bit)" op de website.

Goedemiddag,

Ik heb even je aanhef aangepast want hey is niet wenselijk hier op Helpmij gaarne een beetje in de gaten houden

Hoezo weet je niet zeker of je de oude driver weer hebt geinstalleerd?

Als je die weer hebt geinstalleerd is dat toch echt iets wat je zelf hebt uitgevoerd...

Dus, oude driver weer (downloaden) installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan