Net Framework 3.5 op htc hd2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jowie007

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
Hallo,

Ik heb de htc hd 2 nu een paar weken en ik wil graag een paar apps erop zetten.
Nu heb ik een paar apps geinstalleerd alleen wanneer ik het wil openen zegt hij dat net framework 3.5 nodig is.
Ik heb geprobeerd het te installeren maar dat lukt niet en ik zoek overal hoe je het moet installeren maar het lukt me niet.
Dus ik zou graag willen weten hoe ik net framework 3.5 op mijn toestel zet en als het kan graag in stappen.

Groetjes Jowie

hier staat het.
Lees goed hoe het werkt: Je moet ActiveSync (dus synchroniseren van mail en/of contactpersonen etc.) al werkend hebben met je htc én je htc moet (unlocked, dus evt. pincode op het apparaat al ingegeven) aangesloten zijn op je computer. Dán pas de installatie van Compact .Net Framework 3.5 starten.
Heb je geen ActiveSync ingesteld, dan merk je dat hopelijk vanzelf. Er zou dan een install map moeten zijn gemaakt waar dan hopelijk het juiste bijbehorende .cab bestand in staat die je handmatig moet overbrengen naar de htc.

Succes,

Tijs.

hier staat het.
Lees goed hoe het werkt: Je moet ActiveSync (dus synchroniseren van mail en/of contactpersonen etc.) al werkend hebben met je htc én je htc moet (unlocked, dus evt. pincode op het apparaat al ingegeven) aangesloten zijn op je computer. Dán pas de installatie van Compact .Net Framework 3.5 starten.
Heb je geen ActiveSync ingesteld, dan merk je dat hopelijk vanzelf. Er zou dan een install map moeten zijn gemaakt waar dan hopelijk het juiste bijbehorende .cab bestand in staat die je handmatig moet overbrengen naar de htc.

Succes,

Tijs.

Nou ik heb ActiveSync aan staan en mij mobiel geeft aan verbonden.
Alleen ik heb de installatie gestart op de computer en installatie klaar maar er is niks verandert.
En waar zou die Install map kunnen staan?

Ik weet dat allemaal niet. Als je activesync had geconfigureerd had alles automatisch moeten gaan (vooropgesteld dat de htc bereikbaar/beschikbaar was, vandaar de melding over dat die niet 'gelocked' mag staan op dat moment).

Wellicht kom je verder op google: Zoeken naar: ".NET Compact Framework 3.5" htc installation

Je kunt dan (bijv.) op deze website uitkomen die hopelijk beter werkende instructies voor je heeft, nu het programma van Microsoft blijkbaar niet werkt zoals beloofd was.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan