Word document met overlap + snijtekens voor drukkerij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orion212

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Beste mensen,

Ik heb deze week mijn bachelor scriptie afgerond en wou deze netjes af laten drukken. Aangezien dit nogal een kostbare zaak is heb ik enige tijd aan de lay out uitbesteed. Ik heb een gele/oranje balk aan de linkerkant lopen van de top van het blad tot ongeveer 5 cm boven de bodem. Alleen nu kreeg ik bericht van de drukkerij dat dit miss niet helemaal op het blad zou staan.

quote drukkerij mail: 'De gele streep in het document zal in de afdruk niet helemaal tot de rand van het papier lopen. Als je dit wel wilt moet je het document met een overlap en liefst ook snijtekens aanmaken.'

Alleen heb ik geen idee hoe dat precies gaat? Iemand tips/trucs/aanwijzingen? Of is iemand zo lief genoeg om het even voor me aan te passen (A)?

Ik voeg het Word én het PDF bestand toe om verwarring te voorkomen. Het gaat om de gele balk van pagina 2 t/m 22

Word: http://rapidshare.com/files/414130723/scriptie_Final1.3.doc
PDF: http://rapidshare.com/files/414130938/scriptie_Final1.3.pdf

Ik doe het even via rapidshare omdat ik geen bijlage mocht posten van meer dan 100 kb?

Alvast enorm bedankt!

greets nick

Edit: ik kan de links niet posten omdat er cel***ar instaat, l-u-l

edit2: ik heb de naam van het document veranderd, download het alleen als je het echt wilt proberen te veranderen..omdat ik niet premium ben kan het maar 10x gedownload worden..-.-

Laatst bewerkt:
Waarom ingewikkelde handelingen verrichten?
1. ik vind de oorspronkelijke opmaak (rechter helft van het plaatje ic. jouw layout) er niet uitzien.
2. waarom niet simpel met het verkleinen van de zwarte balk en het vergrootten van de oranje balk (linker plaatje) de layout veranderen?

Resultaat zou zijn: een drukkerij die niet 'piept' en een layout die (m.i.) fraaier oogt.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    100,9 KB · Weergaven: 156
ik vind de oorspronkelijke opmaak er niet uitzien.

Bedankt voor het compliment..-.- Maar omdat je me hebt geholpen met mn nieuwe laptop (die woensdag in de planning staat ;)) vergeef ik het je :P

En dit is inderdaad de makkelijkste manier om het in te leveren + het ziet er niet verkeerd uit. Ik ga het even aanpassen en dan naar de drukkerij sturen:thumb:

bedankt!

nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan