blondje in nood

Status
Niet open voor verdere reacties.

blondje2010

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
hallo,

wie kan mij helpen A.U.B

Ik heb ms office 2007 laten instaleren op mijn computer door een ander, omdat ik blond ben en het niet zelf kan.
Maar ik heb diegene alleen de cd gegeven en niet het hoesje waar de produktcode opstaat.
Dus meneer heeft een andere productcode er opgezet.:rolleyes:

Mijn vraag is hoe kan ik alles weer terug draaien en de juiste produktcode er opzetten.

groetjes
blondje2010

Hou ik je aan, hoor het graag zo en kom het controleren:d:d:d

(Volg even op achtergrond)

Al moeten we haar door een nieuwe instal loodsen maar die kleuren van Mrmusic wil ik zien:D

Helpen bij nieuwe install betekent wel een extra derde kleur erbij, dacht aan olijfgroen

Dan heeft je kennis waarschijnlijk een trial versie geinstalleerd

Dan heeft je kennis waarschijnlijk een trial versie geinstalleerd

Er zat een trialversie op,die was verlopen. ik heb hem één laten kopen bij de winkel waar ik mijn laptop heb gekocht en hij liet mij nog netjes alles zien de cd en bon. ik heb toen geprobeerd te instaleren maar lukte niet. Hij heeft toen aangeboden om te helpen.
Ik denk nu echt dat ik ben belazerd dan:mad:
Nou ja, dan koop ik gewoon zelf weer een nieuwe.
Maar dan moet ik eerst de trailversie verwijderen toch?

In iedergeval bedankt voor je hulp.:p

Ik zal 1 haarlok paars verven dan;) voor je hulp en tijd.

Waarom een nieuwe kopen? Opnieuw installeren met de key die je gekocht hebt is toch prima!

Waarom een nieuwe kopen? Opnieuw installeren met de key die je gekocht hebt is toch prima!

ik heb de key wel maar de instalatie cd heeft hij.
En ik ben wel blond maar het instaleren duurt geen dagen.
Hij kwam bijna elke dag langs om zogenaamd te instaleren.
Ik heb op een gegeven moment gezegt neem me laptop mee naar huis en instaleer daar maar.
De volgende dag kwam ie terug en zei dat ie klaar was.

Ik wil zijn hulp ook niet meer:mad:

Als jij de key hebt, weet ik wel een manier om zonder te kopen te kunnen installeren

Ok, ik kan je een office cd sturen die je met die key kunt installeren. Hoe en wat kunnen we hier wel even bij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan