Laptop blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aztec

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2010
Ik heb net een nieuwe laptop gekocht (Asus K72JK-TY001V-BE Azerty - Laptopshop.be) en na een week gebruik zit ik met het volgende probleem.

Ik ben geen zware gebruiker en dus heb ik enkel programma's als firefox (en soms wma/bsplayer ofzo) die gebruikt worden. Maar nu komt er bij firefox een paar keer per dag een "REAGEERT NIET" bovenaan de balk te staan. Soms herstelt de laptop zich, andere keren moet ik minutenlang wachten en herstart ik hem gewoon.

Ik heb de chipset en graphic drivers van ASUS.COM voor deze laptop gedownload. Het opstarten etc gaat (zoals het een inteli3 processor behoort) heel goed. Het is gewoon bij simpele toepassingen dat hij soms vastloopt. Nu lukt het bvb van 20 kaders met youtube filmpjes te openen en kan hij dat perfect aan, en straks wil ik gewoon google openen en moet ik daarvoor 3 minuten wachten of m'n pc heropstarten... Ligt dit aan firefox? Of aan mijn laptop? Hoe kan ik zien of het niet gewoon aan firefox ligt?

Bedankt voor jullie hulp,

Aztec

Dus als ik het goed begrijp heb je alleen last met firefox? Heb je al geprobeerd deze opnieuw te installeren?

Ik heb het alleen nog maar met firefox voorgehad, maar ik gebruik bijna enkel mijn browser. Hoe kan ik zien of dat enkel daaraan ligt? Eens een hele dag met IE werken?

Daarnet als ik aan het antwoorden was dus weeral voorgehad...

Je zou inderdaad een dag internet explorer proberen. Mocht je het dan niet hebben zou ik FireFox verwijderen, en opnieuw installeren.

Bart

is standaard bug van firefox..

heb ik ook met mijn zware pc..
loopt gewoon af en toe eens vast
kan met java of whatever ze op die site draaien te maken hebben..

dat is mijn ervaring met dit probleem.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb net een half uurtje met IE gewerkt, en heb "het" 2 maal voorgehad. Eén tabblad met facebook en een ander met een youtube-filmpje... Terwijl ik deze reply aan het typen ben (met firefox dan weer) ook weer een minuut of 2 zo dat cirkeltje ipv de muis.

Dit zijn toch allemaal geen taken die voor 2 minuten je computer lam kunnen leggen? IK heb hem nu 7 dagen in gebruik, heeft 870 euro gekost en draagt een inteli3 processor.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb net een half uurtje met IE gewerkt, en heb "het" 2 maal voorgehad. Eén tabblad met facebook en een ander met een youtube-filmpje... Terwijl ik deze reply aan het typen ben (met firefox dan weer) ook weer een minuut of 2 zo dat cirkeltje ipv de muis.

Dit zijn toch allemaal geen taken die voor 2 minuten je computer lam kunnen leggen? IK heb hem nu 7 dagen in gebruik, heeft 870 euro gekost en draagt een inteli3 processor.

Dus je hebt vastlopers zowel met IE als met FireFox?

trouwens alles up to date?

flash, java, en je grafische drivers, nic drivers?

verder 870 voor een laptop met i3 dan ben je zwaar opgelicht :eek:

twee vragen ...

Wanneer je browser vastloopt, gebeurt met een bepaalde regelmaat? (om de 10min? om de paar seconden?)

En met het vastlopen, loopt dan je hele systeem vast, of alleen je browser?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan