Mail gelijktijdig op beide Labtob's binnen krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yirza

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Hoi Beste mensen ik ben nieuw hier en heb een vraag!!
Ik heb twee labtob's 1x met window's vista en 1x met Windows XP en maak gebruik van het incredimail progamma (Gratis versie) en nu is mijn vraag hoe stel ik het in odat ik een mail op beide labtobs binnen krijg, zoals nu heb ik op beide labtob's verschillende mails binnen dit is lastig!!!
Wie van jullie kan mij helpen?
Ik ben een leek op computer/labtob gebeuren (tenminste voor wat dit betrefd)

Grt Yirza

Je mail zo instellen dat het niet direct van de server verwijderd wordt

Ron

Bedankt voor jou reactie! Waar en hoe stel ik dat in dan?

Sorry kan het niet laten maar het is LAPTOP en niet LABTOB :thumb:

Sorry!!!:o maar iedereen weet wat er bedoeld wordt toch?:P

Grt Yirza

Bij de instellingen van je account moet ergens een optie staan: Mail op server achterlaten of zo iets (ik heb hier geen outlook of incredimail dus kan het niet precies aanduiden). Er staat wellicht ook een optie om de mail na een aantal dagen te verwijderen. Zo voorkom je dat je mailbox volloopt

Ron

Ron Bedankt voor jou reactie :cool:, ik voel mij echt DOM! maar waar vindt de instellingen van mijn account?????:o

Ik ken incredimail niet maar kwam deze handleiding tegen. Helaas kan je daar niet doen wat je wel met outlook en thunderbird kan. Wellicht dat er onder Hulpmiddelen->opties nog iets is.

Ron

In Incredimail:

Hulpmiddelen / Accounten Selecteer hier het account waarover het gaat.
Daarna Eigenschappen / geavanceerd
Hier staat bij aflevering: Een kopie van berichten achterlaten op de server.

Hierna kan je de berichten met de andere computer nogmaals binnenhalen.

Misschien is het handig om deze instelling op beide PC's te doen, want als je de berichten binnenhaalt met de PC waar deze instelling niet gedaan is, zijn ze weg voor de andere PC.

Een nadeel hiervan is dat de berichten op de server blijven staan , dus telkens als je het emailprogramma opend, zal je de berichten die je al ontvangen had nogmaals ontvangen.
Een feit is wel dat je eens in de zoveel tijd de berichten wel van de server moet halen, omdat de postbus bij de provider niet oneindig groot is.

Laatst bewerkt:
@Mickey
Bedankt. Heb je hier niet de optie om de mail bijvoorbeeld voor 5 dagen te laten staan. Of te verwijderen als deze in de mail client wordt verwijderd?

Ron

@Mickey
Bedankt. Heb je hier niet de optie om de mail bijvoorbeeld voor 5 dagen te laten staan. Of te verwijderen als deze in de mail client wordt verwijderd?

Ron

Ja, je hebt helemaal gelijk, deze optie isook in incrdeimail mogelijk.
Ik gebruik incrdimail zelden en zag dit over het hoofd.

E-Mail op beide labtop's ontvangen

Oke het is voor elkaar! er kan een slotje op dit onderwerp.

ONDERWERP SLUITEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan