Downloaden stopt in Windows 7/Grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Hellup!!

Ik heb mijn computers vernieuwd en ben van XP naar windows 7 gegaan alles werk eigenlijk probleemloos maar ik heb een probleem met Grabit. Als ik aaan het downloaden ben en ik heb bijvoorbeeld voor een uurtje of wat materiaal om naar binnen te halen dan gaat de computer op een gegeven moment in een spaarmodus of zo en stopt het downloaden. Dus vroeger deed ik dit bijvoorbeeld s'nachts maar nu stopt de computer naar "x"tijd ermee. Druk je op een toets dan gaat alles weer door maar dat schiet natuurlijk niet op!

Hoe en waar kan ik instellen zodat het downloaden gewoon continue doorloopt?

Daarnaast kon ik vroeger een nzb downloaden en deze werd dan direct door Grabit geopend, nu moet ik deze eerst opslaan en in grabit importeren. Heb alles geconfigureerd mbv binaries4all ligt dit ook aan Win7?

Heb al lopen zoeken maar kom er niet achter!

Mijn dank is groot!:confused:

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op het NZB bestand, dan openen met, vervolgens zoek je Grabit op. Vergeet niet het vinkje aan te zetten bij 'Dit type bestand altijd met dit programma openen'.

Over het in sleep gaan van de pc, zal je (zoals Bertus aangaf) naar Energie beheer moeten (Start -> Config. scherm) -> Energie beheer. Als je dat op Performance zet, gaat de pc niet uit na een x aantal minuten.

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op het NZB bestand, dan openen met, vervolgens zoek je Grabit op. Vergeet niet het vinkje aan te zetten bij 'Dit type bestand altijd met dit programma openen'.

Wanneer ik dit doe dan zegt hij dat windows de bestanden niet herkent? Grabbit komt in de lijst niet voor terwijl het er wel opstaat en werkt, alleen niet automatisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan