CMS in website

Status
Niet open voor verdere reacties.

imacbest

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
Is het mogelijk om een editor zoals hier op help mij te krijgen voor je site?
Ik heb namenlijk een heel CMS systeem gemaakt alleen de editor is een probleem. Kan je ook zoiets downloaden ergens want met linkjes enzo is het makkelijker zoals het ook met wordpress en joomla is. kan ik zo'n editor ergens downloaden?

bijde

Ik heb beschikking over windows, apple en linux (linux pc wel de traagste)

Ik zoek dus alleen de editor: een WYSIWYG. en niet zo heel moelijk om aan te passen

Laatst bewerkt:
hij is heel eenvoudig in te brengen in een div. Ik heb zo geen voorbeeld tot me beschikking. Mocht het niet lukken dan zal ik morgen even kijken..

oke maar ik ben niet zo goed in engels en wil het wel zeker weten :)
maar dan moet ik wel er toch hun merk bijzetten? onderaan de pagina?

Quote uit de licence:
# Integrating CKEditor in commercial software, taking care of satisfying the Open Source licenses terms, while not able or interested on supporting CKEditor and its development.
Welke de GPL, LGPL en MPL zijn. Quote uit GPL:
Does the GPL allow me to sell copies of the program for money?
Yes, the GPL allows everyone to do this. The right to sell copies is part of the definition of free software. Except in one special situation, there is no limit on what price you can charge.

Dus voor de kleine details zul je wel even deze, deze en deze moeten doorspitten, maar over het algemeen mag je gewoon ckeditor overal 'inplakken'.

:thumb:

Da maakt voor een CMS geen donder uit.

Ik denk dat hij bedoelde of hij het mag integreren, de licentie staat op http://ckeditor.com/license uitgelegd. Je kunt het dus zonder problemen in je site integreren, ook als het een commerciële site is.

ja maar ik wil het verkopen aan mensen die de cms erbij willen. en dan die editor gebruiken mag dat dan ook?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan