mrmusic
Inventaris
- Lid geworden
- 29 okt 2006
Verlengkabeltje???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verlengkabeltje???
Dankje!Geen probleem! Heb veel plezier met je PC en mocht je nog vragen hebben kan je dit natuurlijk altijd vragen.
Ok, ik heb de andere kabels zoveel mogelijk weggewerkt, dit mede dankzij het cable-management is goed gelukt, ik moet alleen eigenlijk nog een langere IDE kabel en dan kan ik die ook beter wegwerken, ik weet niet of die losverkrijgbaar zijn (met groote lengte). En de 4-pin CPU kabel is net lang genoeg, weer niet of er verlengstukjes voor bestaan?als hij er van af staat zou het geen probleem moeten zijn, maar maak zoveel mogelijk kabels bij elkaar voor goede airflow.
Als die er bestaan zou het super zijn!Verlengkabeltje???
Ok! Dat is grappig! Ik weet niet of er 4-PIN CPU verlengkabels zijn? Dat zou de ultime oplossing zijn (voor mij iigNice dat je eindelijk je pc hebt, en ik heb precies hetzelfde probleem met dat kabeltje. Hij zit nu echt tegen mijn heatpipe aan
.
We hebben dezelfde voeding en dezelfde videokaart.
Als je een oplossing hebt vertel het dat ff aan me
PS: hoe koelt die mugen trouwens van je ? lawaai?
Dan ga ik gelijk morgen erachteraan (vandaag word het niet meer. Ben pas om half 4 thuis en heb dan geen puf meer xD) Maar toch bedankt! Hoelang zijn die trouwens?Die kabels betsaan gewoon hoor
http://www.mnm-computers.nl/internal-power-cable-pins-verlengkabel-pi-12207.html
Dan ga ik gelijk morgen erachteraan (vandaag word het niet meer. Ben pas om half 4 thuis en heb dan geen puf meer xD) Maar toch bedankt! Hoelang zijn die trouwens?
En @BerendtW: Hier dus de oplossing!!
Sorry voor de dubbele bericht, maar ik heb nog een vraag:
Als ik bij MSConfig -> Computer opstarten -> Geadvanceerde opties, moet ik daar de cores en memory nog aangeven? (Maximale) Of maakt dit niets uit voor de prestaties?![]()
Ok! Ik zit met Crysis op max 30 en het lagt totaal niet! weet niet of fraps nog wat FPS wegsnoept? (IK recrod niet, kijk alleen naar de FPS)nee ik zou daar maar van afblijven.
probeer eens Metro 2033 op allerhoogst met DirectX11 en kijk dan hoeveel FPS je haaltIk haal max 20fps met een 5770, alhoewel het nog wel gewoon speelbaar is.
Ok! Ik zit met Crysis op max 30 en het lagt totaal niet! weet niet of fraps nog wat FPS wegsnoept? (IK recrod niet, kijk alleen naar de FPS)
En ik zal ff kijken naar die Metro! Wat voor spel is dat eigenlijk? Wel leuk?
Ok, bedankt! Zal ff dat illegale dingetje doen en ff kijken! :evil:
Haha!Haha heb hier hetzelfde gedaan![]()
Haha!
Nou zit ik nog met een zorgwekende vraag: Als ik nu CPU-Z bekijk dan zie ik dat de Core speed nu steeds boven de 3300 zit en de multiplier schommelt tussen de 23-25, alleen vroeg ik mij af of dat schadelijk is voor de PC, ik heb verder niet overgeclocked en hij blijft constant zo hoog, zelf al doe ik niets, kan dit aan bepaalde software liggen? Aangezien dit nu net gister voorkwam en gister had ik de rest geïnstalleerd. Ik had woensdag alleen de belangrijkste dingen geïnstalleerd + een game.
EDIT: Ik typ dit nu van mijn laptop, en ik ga toch windows en alles formateren, ik heb er namelijk zo geen lekker gevoel bij. En dan probeer ik zo min mogelijk software te installeren.
Ok, maar hij blijft continu zelf op idle op 3300+ mhz... maar nu staan de drivers er weer op en ook nVidia PhysX en het lijkt erop dat het nu weer goed gaat, nu idle op 1200mhz!Er is niks mis hoor
Dat is gewoon in de technologie van Intel, als hij iets meer voor zijn boegen krijgt gaat de core speed wat omhoog![]()
Ok, maar hij blijft continu zelf op idle op 3300+ mhz... maar nu staan de drivers er weer op en ook nVidia PhysX en het lijkt erop dat het nu weer goed gaat, nu idle op 1200mhz!
En op load met gamen word de PC ook niet warm bij een kamer temp van +- 20 graden de CPU is dan rond de 40-45 en de GTX460 +-60!
Haha, jawel, toen ik vanochtend dat bericht plaatste had ik alweer geformateerd. Weet je nog die ik iets vroeg over dat opstarten gevalletje? En dat jij zei kun je beter niet doen. Nou toen had ik dat dus al gedaan, en dat terug zetten wou blijkbaar ook niet goed, en ik denk dat dat het probleem is geweest want alles loopt nu weer zoals het moet xDAha, je had de drivers dus niet geinstalleerd
Nou das mooi dat de temps goed blijven
Veel plezier met gamen! Games die ik nog aanraad:
Fallout 3, Bad Company 2, GTA IV, Just Cause 2, Metro 2033 en Half-Life 2 met Garry's Mod.
Oja en natuurlijk COD6 MP![]()
tuurlijk je kan met al je illegale vraagjes terecht bij http://tp.gdscei.com/contact.htmlHaha, jawel, toen ik vanochtend dat bericht plaatste had ik alweer geformateerd. Weet je nog die ik iets vroeg over dat opstarten gevalletje? En dat jij zei kun je beter niet doen. Nou toen had ik dat dus al gedaan, en dat terug zetten wou blijkbaar ook niet goed, en ik denk dat dat het probleem is geweest want alles loopt nu weer zoals het moet xD
Ja! Zit alleen nog aan te denken om aan de zijkant van de kast, ter hoogte van de Videokaart een extra fan te plaatsen.
Danku! (haha). GTAIV kreeg ik niet werkend, hij storterde SUPER erg, (hier een vraag die ik toen had aangemaakt), tevens was de autorun van de schijf ook raar, geen normale tekens hele rare. Misschien eens een andere illegale dingetje zoeken?
Verder zal ik nog even meer game halen! TR: Underworld moet ik ook nog spelen anders weet ik niet hoe het eindigt, heb Legend en Anniversery ook gespeeld maar de PC kon Underworld niet aan xD
Tevens is er nog een manier om met jouw in contact te komen? Had nog een illegale vraagje...![]()
Haha ok! Bedankt ik heb net ff je contact pagina ingevuld! En ik bedoelde dat mij oude PC het niet aankontuurlijk je kan met al je illegale vraagjes terecht bij http://tp.gdscei.com/contact.html
trouwens UnderWorld moet gewoon kunnen op jouw pc, waarschijnlijk heb je Can You Run It gedaan en niet goed gekekenWindows 7 is alleen niet supported maarja dat zou toch gewoon moeten werken???
![]()
Haha ok! Bedankt ik heb net ff je contact pagina ingevuld! En ik bedoelde dat mij oude PC het niet aankonDe nieuwe zou het wel aan moeten kunnen!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.