Laptop dilemma

Status
Niet open voor verdere reacties.

chirrel

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2007
Ik zou voor de eerste laptop gaan. Je hebt wat meer geheugen met je videokaart om games te spelen en ook voor multimedia. Persoonlijk vind ik het verschil tussen DDR 2 en DDR 3 niet groot genoeg om meer videokaart geheugen te laten liggen.

Ik zou voor de eerste laptop gaan. Je hebt wat meer geheugen met je videokaart om games te spelen en ook voor multimedia. Persoonlijk vind ik het verschil tussen DDR 2 en DDR 3 niet groot genoeg om meer videokaart geheugen te laten liggen.

de eerste heeft juist minder:rolleyes:

Ik zou beide laptops aan mij voorbij laten gaan.
Reden? In beide zit een 'budgetprocessor', i.c. de dual-core, terwijl ook voor laptopjes er heel erg veel core 2 duo processors te verkrijgen zijn. Anno 2010 zou ik geen laptopje met een dual-core meer nemen, maar eentje waarin een core 2 duo zit.

Ik zou beide laptops aan mij voorbij laten gaan.
Reden? In beide zit een 'budgetprocessor', i.c. de dual-core, terwijl ook voor laptopjes er heel erg veel core 2 duo processors te verkrijgen zijn. Anno 2010 zou ik geen laptopje met een dual-core meer nemen, maar eentje waarin een core 2 duo zit.

Zou je een laptop willen zoeken die ongeveer rond die prijsklasse ligt?
Qua processors en soortgelijke dingen ben ik een leek.

Deze bevindt zich in ongeveer dezelfde prijsklasse en heeft in ieder geval een dual core processor én een betere videokaart dan de 5470 van Raedon.

Is wel weer meteen € 100,- erbij. Dat is weer niet de bedoeling. :p

Mijn hoofdrekenen zegt dat het verschil tussen 580 en 649 70 euro is..................?

Dan heb ik je compleet verkeerd begrepen. Een machine in een vergelijkbare prijsklasse is in mijn optiek een machine van -100 tot +100 vanaf de gemiddelde prijs dus in die zin viel 70 euro daar m.i. ruim binnen.
Oké, veel sterkte met je aankoop :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan