Proefversie Windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter sluca
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sluca

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Hallo,

Bestaat er zoiets als een proefversie of een Bètaversie of zo van Windows 7?
Mijn laptop is binnen geweest voor reparatie en ik ga nu alles opnieuw installeren, en daarom dacht ik erover om eens Windows 7 uit te proberen als dat bestaat.

Alvast bedankt!

Oh, deze vraag wordt herhaald vanaf 19 maart XD
Ik schrok al
Windows 7 is al lang verkrijgbaar. Zet de status op opgelost, anders blijft hij terugkomen. En krijg je onnodige reacties.

Laatst bewerkt:
Ow, ik keek naar de datum dat U lid werd XD Weer een domme foutXD
Windows 7 is momenteel verkrijgbaar als:
Starter
Basic
Home Premium
Professional
Ultimate

Ik ben er een paar vergeten, maar ik zou gaan voor Home Premium. Als je systeem het aankan!!

Ow, ik keek naar de datum dat U lid werd XD Weer een domme foutXD
Windows 7 is momenteel verkrijgbaar als:
Starter
Basic
Home Premium
Professional
Ultimate

Ik ben er een paar vergeten, maar ik zou gaan voor Home Premium. Als je systeem het aankan!!

Nog dommer, je geeft geen antwoord op de vraag :P:P:P:P

Tardis

Dat ziet er heel interessant uit! Weten jullie hoe dit dan precies werkt? Ik moet het downloaden en op een DVD branden of zo?

Het zal een image zijn die je moet branden en daarna moet je opstarten vanaf je gebrande DVD (boot volgorde aanpassen in het BIOS) en installeren.
Overigens kan je van een kennis ook gewoon een W7 DVD lenen en installeren want die zal zonder key 30 dagen werken. Daarna kan je altijd nog een key aanschaffen via Microsoft !!

Laatst bewerkt:
Je hebt een hotmail account nodig om in te loggen voor het verkrijgen van de evaluatie ISO , je moet bij gegevens opgeven dat je in de IT werkzaam bent (IT manager o.i.d) , je krijgt een bevestigingsemail, en je kunt via een Download applicatie het .ISO bestand binnenhalen. Daarna branden op DVD. Maar idd. gewoon een kennis even vragen bespaart je het branden, en het is een 2+ Gb download

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan