Window verplaatsen met de muis werkt niet bij 1 applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Sinds kort kan ik geen window meer verplaatsen :( op mijn scherm door met de muis in de bovenste blauwe balk te gaan staan en de linkermuistoests in gedrukt te houden.

Dit is bij een specifiek programma namelijk FTD. In andere windows kladblok, explorer, firefox, etc werkt dit nog wel.
Ik vermoed dat er ergens een of andere .DLL is verdwenen of beschadigd maar welke?
Zit het probleem dan in windows XP Prof, of in de applicatie zelf (FTD)
Wie helpt me op weg?

ligt niet aan ftd die is gewoon te verslepen

Eerst werkt het nog wel. Er kan toch een .DLL in de FTD directory verdwenen zijn of beschadigd?
En omdat het slepen met andere windows wel werkt, denk ik richting FTD.
Het is maar een veronderstelling omdat ik niet weet of het wel door zo'n DLL kan komen.
Daarvoor heb ik onvoldoende kennis in huis.

FTD al opnieuw geïnstalleerd? Eventueel backup je de huidige installatie map, zodat je de watchlist nog hebt.

FTD al opnieuw geïnstalleerd? Eventueel backup je de huidige installatie map, zodat je de watchlist nog hebt.

FTD zojuist opnieuw geinstalleerd het slepen werkt nu weer.

Oude FTD directory gebackupt maar waar bevind zich de watchlist welk bestand/ directory is dat?

Geen idee.:p ik backup meestal de hele map en na installatie kopieer ik alles er weer heen.

Geen idee.:p ik backup meestal de hele map en na installatie kopieer ik alles er weer heen.

Als ik dat doe is ook het probleem weer terug.:evil:
Ik hou het maar bij de nieuwe installatie dan werkt alles tenminste weer zoals het hoort.:dl
bedankt voor je bijdrage.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan