Call of duty modern warfare 2 you're card does not support vertex

Status
Niet open voor verdere reacties.

mravatar3

Banned
Lid geworden
28 aug 2010
Hallo allen,

Vandaag heb ik call duty modern warfare 2 gekocht in de winkel voor € 50,-. Na het installeren van de game blijkt dat mijn 3D kaart niet geschikt hiervoor is. Ik heb een afbeelding gemaakt van de error en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik kan de game niet meer ruilen, en als ik de game wil starten komt er elke keer weer een error.

De error

[smallIMG]http://img694.imageshack.us/img694/8947/erroryl.png[/smallIMG]

Mijn systeem :

[smallIMG]http://img687.imageshack.us/img687/9199/error2a.png[/smallIMG]

Alvast bedankt voor jullie reacties...

Laatst bewerkt door een moderator:
De vraag is dus nu hoe je het wel kan spelen?

Je videokaart voldoet niet aan de eisen die het spel stelt. De enige optie daar is het aanschaffen van een neiuwe videokaart.

Maar zou je eerst hier even de test willen doen: www.canyourunit.com en hier de uitslag te plaatsen.

Dit omdat er naast de videokaart ook net voldoende ram aanwezig is en ik twijfel bij je processor.

Mocht ook dit niet voldoen is het kopen van een videokaart zinloos, want dan moet de rest ook.

Eigenlijk is het kopen van een nieuwe videokaart al zonde voor dit systeem, is toch wel erg oud.

Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Vandaag heb ik call duty modern warfare 2 gekocht in de winkel voor € 50,-. .

Het lijkt me toch voordat je 50 euries uitgeeft dat je op het doosje kijkt van de game wat de eisen zijn.
Dan had je dit kunnen weten.Je pc komt op alle fronten tekort namelijk.

Het is beter om het eerst illegaal te downloaden om te testen of die wel goed werkt en daarna de game te kopen ;)
het is verstandiger om een nieuwe PC te halen

Het is beter om het eerst illegaal te downloaden om te testen of die wel goed werkt en daarna de game te kopen ;)Waarom dat nou??Gewoon naar de eisen kijken dan weet je het al

het is verstandiger om een nieuwe PC te halen Het is niet aan ons om te bepalen of iemand een andere pc moet kopen

:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan