Hoet zit het met Prepaid Internetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis007

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Hallo,

Ik heb een vraag over prepaid internetten want dat is me niet helemaal duidelijk,,

Als ik nou een toestel heb op prepaid met internetfunctie.
Als ik het net op ga word dan per minuut betaald of hoe moet ik dat zien ?

Alvast Bedankt :D

Per MB, en dat gaat dan van je beltegoed af, tenzij je bijv. een intenretblox hebt van Vodafone. Dan betaal je vooraf die 10 euro, en kun je gewoon interentten gedurende de maand zonder dat het van je beltegoed af gaat.

Oohw oke,

Ik heb zelf kpn en wil me waarschijnlijk de HTC smart kopen.
Als je dan boven bij je klokje het weer hebt, word dat ook ervan afgetrokken ?

En per mb, is dat per webpagina of hoe moet ik dat zien ?

Laatste vraag: Kun je niet als je prepaid (ik ben bij KPN) zo'n kaartje activeren zonder abbo voor dat internet ?

Gr. Dennis.

Sorry, ik was dit een beetje vergeten. Maar goed, misschien heb je er alsnog wat aan:
Oohw oke,

Ik heb zelf kpn en wil me waarschijnlijk de HTC smart kopen.
Als je dan boven bij je klokje het weer hebt, word dat ook ervan afgetrokken ?
Dit kost inderdaad data.

En per mb, is dat per webpagina of hoe moet ik dat zien ?
Nee, gewoon in het algemeen. Ze kijken gewoon naar hoeveel data je upstream en downstream hebt.

Laatste vraag: Kun je niet als je prepaid (ik ben bij KPN) zo'n kaartje activeren zonder abbo voor dat internet ?
Je kunt op ieder prepaidsimkaartje internetten. Vodafone is volgens mij de enige die de mogelijkheid biedt om met een toevoeging van een vast bedrag 'onbeperkt' internet op je prepaid te zetten. Als je die toevoeging niet iedere maand aanschaft, of een andere provider neemt, betaal je steeds een vast bedrag per MB of 100kb. Kortom, als je wil genieten van een smartphone, en prepaid wil, moet je overstappen naar Vodafone. Je kunt je nummer en dergelijke gewoon behouden. Je moet sowieso een simkaartje hebben van Vodafone, waar zij je huidige nummer dan op kunnen zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan