xbox360 avi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

McBroodje

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Hallo,

Ik heb zojuist een serie van naruto gedownload in avi formaat maar ik hoor dat deze niet werken op de xbox..
Is er niet iets wat ik op me xbox kan zetten zodat ze wel werken?
Of een converteer programma die meerdere bestanden tegelijk kan converten en redelijk snel en gratis is?

mvg
marc

Probeer eerst eens concreter te zijn door ze eerst af te spelen.. Als het niet gaat, wat mis je dan: geluid en/of beeld?

Je kan ook gewoon je internetkabeltje even in je xbox stoppen... Dan download hij nieuwe codecs en dan doet hij het wel :)

Ik heb geen internetkabel die ik naar mijn xbox kan sturen. Wel heb ik draadloos op me xbox kan het daarmee ook en zoja welke stappen moet ik dan ondernemen? sorry heb er weinig verstand van

nee je hebt een programma nodig om avi te streamen van jke pc naar je xbox
ben ff kwijt hoe dat heet ik heb het zelf ook gebruikt ik ga ff zoeken

codecs installeren gaat niet werken en mediacenter ook niet

zou het ook kunnen als ik me computer op het draadloos netwerk aansluit en dan vrvolgens stream?

ik kan ze toch ook converten? maar het zijn 260afleveringen van een serie en bij mekaar iets van 30gb dus ik zoek dan een snel gratis convert progamma! iemand sugesties

nee je hebt een programma nodig om avi te streamen van jke pc naar je xbox
ben ff kwijt hoe dat heet ik heb het zelf ook gebruikt ik ga ff zoeken

codecs installeren gaat niet werken en mediacenter ook niet

Wat dat gaat niet werken...?
Als je verbonden bent met xbox live (silver is ook goed, je hoeft geen gold te zijn!) en je wil je .avi afspelen zegt hij zelf dat je een update moet installeren (nieuwe codecs)... Daarna doet hij het gewoon...

ik heb het niet over Gold of silver

ik heb het over dat je moet streamen naar je xbox toe met dat programma dat Tversity heet
ik heb zelf ook Codecs proberen te installeren via mediacenter maar dat gaat niet werken

Tversity is een heel makkelijk programma dat doet alsof jou computer een storage is in je netwerk
deze storage streamed dan elk formaat mkv avi mp4 maakt niet uit naar je xbox 360 waardoor je xbox 360 de files tog kan afspelen

Tversity is een gratis convert programma!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan