hoe zet ik avast uit!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mingus14

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
hallo,

ik denk dus dat avast m`n games slomer maakt en wil dus vragen hoe zet ik avast uit?!

rechtermuisknop op het icoontje werkt niet want hij blijft actief (schakelt alleen functie`s uit) en Taakbeheer en dan het .exe bestand proces beëindigen kan ook niet want dan krijg ik toegang geweigerd..

:(

Waarom denk je dat Avast je systeem trager maakt (tijdens het gamen)?

Probeer de "Gaming mode" eens. Ook in hetzelfde context menu.

attachment.php

Avast helemaal uitschakelen is wat riskant. Aangezien het verbinden met het internet zonder virusscanner al genoeg is om virussen binnen te krijgen.

Bijlagen

• SilentGamingmode.png
    SilentGamingmode.png
    5,2 KB · Weergaven: 764
rechtermuisknop op het logo en dan "stop on-access protection" iets in de trant van "stop alle actieve processen

@Probleempjes, ik meen deze gebruiker te herrineren uit een vorige vraag.
nadat hij avast heeft geinstalleerd gaan zijn games slomer (en de pc moet het aankunnen), hij/zij weigert echter avast er af te gooien om dit te testen.

@TS

[qoute]Avast helemaal uitschakelen is wat riskant. Aangezien het verbinden met het internet zonder virusscanner al genoeg is om virussen binnen te krijgen.[/qoute]

mee eens! dus even scannen NADAT je het deed

Laatst bewerkt:
maar ik kan hem dus niet gewoon uitzetten ? dan verwijder ik het wel even :confused:

rechtermuisknop op het logo en dan "stop on-access protection" iets in de trant van "stop alle actieve processen

zoals ik dus al zei.

Laatst bewerkt:

zoals ik dus al zei.

"stop on-access protection" staat er niet en als ik op "blijvend uitschakelen"klik blijft avast nog steeds geheugen gebruiken, hij heeft dan alleen alle functie`s uitgezet:confused:

dus het topic kan dicht, want ik verwijder het programma wel gewoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan