Nieuwe WLM beta werkt voor geen meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdscei

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Nou is het een beta, maar het mag natuurlijk niet puliekelijk zijn als het voor geen meter werkt.

Ik start het op, ik log in, ik blijf een paar (10-20) seconden ingelogd, en daarna word ik er weer uitgegooid en moet ik weer opnieuw inloggen. Waarom?? :confused:

Ik heb deze béta ook, echter werkt het bij mij perfect. Evt kan het helpen om op een andere MSN client zoals deze in te loggen, kijken of hij het dan doet. Werkt dat niet, herinstalleer de béta of ga terug naar de oude versie.

Ik heb deze béta ook, echter werkt het bij mij perfect. Evt kan het helpen om op een andere MSN client zoals deze in te loggen, kijken of hij het dan doet. Werkt dat niet, herinstalleer de béta of ga terug naar de oude versie.

nee mijn account is niet het probleem ofzo. Het is echt gewoon de beta, de normale versie werkt wel gewoon.

ik heb dit ook. Terwijl hij ondertussen uit de beta is. Ik kan mij aanmelden, hij meld mij aan dan krijg ik het scherm met contactpersonen te zien. En dan wordt ik of uitgelogt, of hij sluit af, en begint weer opnieuw met aanmelden...

Daarnaast krijg ik 9 van de 10 keer geen berichten binnen van mijn contactpersonen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan