probleem opstarten met dll bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1989

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
goedemiddag mensen,

ik zit hier meteen probleem op mijn msi netbook u100
als ik deze opstart krijg ik de melding:
De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\UxTheme.dll is geen geldige
Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette

dit gebeurd voor het log in scherm dus ik kan verder niks. als ik deze melding wegklik door op ok te klikken hou ik een zwart scherm en verder kan ik niks, ctrl alt dlt doet ook niks! had vannacht de netbook aanlaten staan, kom vanochtend op en hij stond op een soort opstart scherm die deze melding ook al aangaf. Dus heb hem zelf niet eens gereboot..

ik hoop dat iemand een snelle oplossing heeft aangezien er nogal persoonlijke belangrijke bestanden op de laptop staan! bedankt

Kun je wel opstarten in veilige modus?

Zo ja, dan systeemherstel uitvoeren naar een eerder punt

Kun je wel opstarten in veilige modus?

Zo ja, dan systeemherstel uitvoeren naar een eerder punt

ik kan veilige modus kiezen ja... knopje 5 sec inhouden .. opnieuw opstarten veilige modus haha maar hoe ga ik daar terug naar een eerder herstelpunt? want na die keuze gaat de laptop verder met opstarten totdat ik die melding krijg... en er zit niks daartussen

ik heb het nu zover dat ik de foutmelding niet meer krijg... alleen een zwart scherm :S... iemand?

Ok, ga in de veilige modus en stel al je bestanden veilig en ga dan over naar windows 7!
Xp is té oud.:confused:

Ok, ga in de veilige modus en stel al je bestanden veilig en ga dan over naar windows 7!
Xp is té oud.:confused:

nou ik kan wel veilige modus aanzetten maar ik kom niet eens bij het inlogmenu of niks.. ik kan niks... wat ik wel kan proberen is de bestanden eraf te halen door de hdd eruit te halen en als hdd te koppelen als extra aan een pc en de bestanden die ik wil eraf halen en dan windows 7 installeren.. hoop wel dat alle functies op mijn netbook ook ondersteund worden daarin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan