Blackberry programma niet toegestaan door IT-Beleid

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vall
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vall

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Hallo,

Ik heb op mijn Blackberry 8900 een probleem met een aantal gedownloade programmatjes, zoals Über Twitter en Hyves krijg ik een melding te zien..

"de toepassing UberTwitter heeft geprobeerd een verbinding te openen naar een locatie binnen de fireware en buiten de firewall die niet is toegestaan volgens uw IT-beleid"

Het is denk ik niet de bedoeling dat ik mijn Firewall uitzet..

Kan iemand mij helpen?

Gr Valerie.

Gebruik je een bb van je werk en anders de firewall uitzetten en kijken of die het dan wel doet, dan weet je iig dat het aan de firewall ligt als hij het wel doet als hij uitstaat.

ja dan doet het wel als firewall uit is, maar het is niet echt de bedoeling dat die uit blijft :eek:

Gebruik je een bb van je werk en anders de firewall uitzetten en kijken of die het dan wel doet, dan weet je iig dat het aan de firewall ligt als hij het wel doet als hij uitstaat.

Waarom niet?
Ik gebruik mijn blackberry al bijna een jaar en heb al die tijd mijn firewall uitstaan. En heb 3 mensen een ping gestuurd of ze hem aan hadden staan en niemand heeft hem aan staan, omdat hij standaard gewoon al uit staat. Dus het kan geen kwaad om hem uit te zetten.

Ik zal het is proberen! Bedankt iig! :thumb:

Waarom niet?
Ik gebruik mijn blackberry al bijna een jaar en heb al die tijd mijn firewall uitstaan. En heb 3 mensen een ping gestuurd of ze hem aan hadden staan en niemand heeft hem aan staan, omdat hij standaard gewoon al uit staat. Dus het kan geen kwaad om hem uit te zetten.

Allo ik heb precies het zelfde probleem alleen wilt het bij mij niet uit gezet worden
Wie kan me zelpen word er gek van

Welkom Snoepje24,

In onze regels staat dat het niet is toegestaan te reageren in topics ouder dan 3 maanden, deze is uit 2010 en dus ouder dan 3 maanden. Daarom gaat er een slotje op.
Uiteraard kan je een nieuwe vraag openen voor je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan