• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Welke formule

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bedoeling lijkt me duidelijk in het bijgevoegd bestand.

Als jij een vraagt hebt zul jij ervoor moeten zorgen dat jij die zo duidelijk mogelijk formuleer.
Dus doe dat eerst even.

Tardis

Bascas,

:P Bedoel je de formule " =C3*2 " voor in F3? :p
Mijn weder vraag aan jou is: Wat wil je er hebben en onder welke voorwaarden?

Succes,

bascas,

Wat vind je van deze formule ?
Zet de cel eigenschap op Datum.
Code:
=ALS(A3="";"";ZELFDE.DAG(A3;C3))

Als jij een vraagt hebt zul jij ervoor moeten zorgen dat jij die zo duidelijk mogelijk formuleer.
Dus doe dat eerst even.

Tardis

Bedankt voor je suggestie. En formuleer is met een T:rolleyes:

Bascas

Ik zou voor het volgende gaan in F3 :

Code:
=ZELFDE.DAG(A3;(C3*-1)-1)

Hiermee kom je uit op 30 november 2009. Hiermee heb je 1 maand de tijd om op te zeggen voordat de opzegtermijn van 12 maanden in gaat.
Maar misschien begrijp ik de vraag niet goed. :o:o

Bascas

Ik zou voor het volgende gaan in F3 :

Code:
=ZELFDE.DAG(A3;(C3*-1)-1)

Hiermee kom je uit op 30 november 2009. Hiermee heb je 1 maand de tijd om op te zeggen voordat de opzegtermijn van 12 maanden in gaat.
Maar misschien begrijp ik de vraag niet goed. :o:o

De vraag is zo goed begrepen, maar ik krijg een foutmelding. Ik gebruik excel 2003.
In de formule wordt A3 als fout aangemerkt.:d

Gebruik je soms de Engelse versie?
Dan moet de ; een , worden dacht ik.

In cel A3 staat een ' voor de datum, (zichtbaar in de formulebalk) haal die ' weg en maak de cel op als datumcel.

Gebruik je soms de Engelse versie?
Dan moet de ; een , worden dacht ik.

Ik gebruik de Nederlandse versie, heb des ondanks je suggestie verwerkt. Ik krijg nu geen foutmelding meer, maar de melding #waarde#. Kun je wellicht mijn bestandje aanpassen en dat opnieuw uploaden, dan zie je wellicht wat eraan de hand is.

Allemaal hartelijk bedankt. Ik ben eruit, en het werkt. :thumb::thumb:

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan