Crisis geluid weg !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsonurcomp

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hoi,
Mijn geluid is weg! :( het zit zo:
Ik had eerst een computer virus.. dus ik probeerde eht eerst te verwijderen/blokken/negeren geen van alle lukte.. dus ik back-upte mijn persoonlijke gegevens zoals afbeeldingen en installeerde windows opnieuw MAAR toen ik dat deed deed internet ineens heel vaag dus moest ik windows WEER opnieuw installeren.. maar het vriendje van me zus had windows xp professional en die hebben we toen geinstalleerd.. toen ging alles qwa internet enzo goed.. DACHT IK want ik kwam erachter dat mijn geluid het niet deed :( ik heb al Veel driver zoekers geïnstalleerd maar geen van alle vind een geluidskaart ofsow.. ik heb op inernet gezocht maar ook niks gevonde dat werkte.. mijn moederboord is Dell 0H8367 (gescant met pc wizard)
Als ik met windows hardware kijk staan er 2 vraagtekens in totaal (die niks met geluid hebben te maken) maar ik drukte op drivers updaten.. maar hij kon geen updates vinden.. ik heb geen cd met de computer meegekregen want alles was al geïnstalleerd toen ik hem kocht :( er kwam normaal geen geluid uit de computer zelf maar wel uit mijn boxen die ik heb aangesloten en ik heb ook al met oortjes geprobeert maar dat lukte ook niet :S
HELP MIJ AUB WEER MUZIEK TE LUISTEREN :shocked:
Remón,

Merk + Typenummer van je laptop? (Dus niet je moederbord!)

Je hebt waarschijnlijk de chipset drivers niet geinstalleerd. Durf er een wedje op te leggen dat minstens 1 van de uitroeptekens daarvoor staat. (Printscreentje van Apparaatbeheer?)

Laatst bewerkt:
Re: Laptop

Merk + Typenummer van je laptop? (Dus niet je moederbord!)

Je hebt waarschijnlijk de chipset drivers niet geinstalleerd. Durf er een wedje op te leggen dat minstens 1 van de uitroeptekens daarvoor staat. (Printscreentje van Apparaatbeheer?)

Device manager - http://s1237.photobucket.com/albums/ff471/Hooversom/?action=view&current=DeviceManager.jpg
Ik heb geen Laptop... een dell computer.. Merk = Dell? uhm ik weet niet echt wat typenummer is :confused: ik ben geen computer expert :o

Nog steeds niet opgelost

Nog niet opgelost sorry :(
(kreeg zon mailtje :P)
p.s. @probleempjes dank je voor het proberen maar ik denk dat ik gwn een *** comp heb xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan