Ik heb voor mijn werk een heel document opgezet voor rapportage.
Hiervoor maak ik gebruik van een "hoofd"sheet waar gegevens worden opgehaald.
Deze gegevens worden daarna gecopieerd naar een ander document waar allerlei grote/zware formules worden uitgevoerd.
Nu moet ik op dit moment echter hard het pad, waar het "tweede" document staat, opgeven in de macro.
Echter heeft niet iedereen dezelfde directory structuur en om deze nou op te leggen gaat een beetje ver.
Nu ben ik aan de slag gegaan met CurDir in de hoop dat dit de oplossing zou zijn.
Echter doordat het een xltm bestand is waar de macro's in staan werkt dit niet.
Bij het openen van het xltm bestand maar hij er een bestand van wat ergens in een temp directory wordt opgeslagen. Hierdoor kan hij met Curdir dus niet het tweede bestand vinden.
Kan ik dit op één of andere manier oplossen.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is.
Alvast bedankt.
Hiervoor maak ik gebruik van een "hoofd"sheet waar gegevens worden opgehaald.
Deze gegevens worden daarna gecopieerd naar een ander document waar allerlei grote/zware formules worden uitgevoerd.
Nu moet ik op dit moment echter hard het pad, waar het "tweede" document staat, opgeven in de macro.
Echter heeft niet iedereen dezelfde directory structuur en om deze nou op te leggen gaat een beetje ver.
Nu ben ik aan de slag gegaan met CurDir in de hoop dat dit de oplossing zou zijn.
Echter doordat het een xltm bestand is waar de macro's in staan werkt dit niet.
Bij het openen van het xltm bestand maar hij er een bestand van wat ergens in een temp directory wordt opgeslagen. Hierdoor kan hij met Curdir dus niet het tweede bestand vinden.
Kan ik dit op één of andere manier oplossen.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is.
Alvast bedankt.