Updaten drivers videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

padre30

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een Sony Vaio VGN CS11S waar Windows Vista op draait.
Nog niet zo lang geleden heeft een vriend van me vanwege allerlei problemen alles opnieuw geinstalleerd zonder hersteldisks.
Het probleem nu is dat ik problemen heb bij het bekijken van filmpjes. Filmpjes laden gaat al redelijk moeizaam en zodra hij begint af te spelen hapert het filmpje heel erg en blijft hij soms lang hangen. Volgens die vriend moet ik wellicht de drivers updaten. Ik ben op de site van Sony wezen kijken maar kom daar geen drivers tegen.
Heeft iemand enig idee of dit het probleem kan zijn en zoja waar/hoe ik dan de drivers kan updaten? Geinstalleerd is overigens de GeForce 9300M GS

Alvast bedankt.

Gr Padre

Ik heb hem gedownload en geprobeerd te installeren ik krijg echter de volgende melding:
Het nvidia installatieprogramma kan geen stuurprogramma's vinden die compatible zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten :(

Doe ik iets niet goed of is er misschien wat anders a.d. hand?

bij het kiezen van de video kaart enzo. heb je dan ook het goed besturings systeem geselecteerd zo ja en hij doet het nog steeds niet .
probeer de andere link van dnties dan .

mvg Fryderyk

Laatst bewerkt:
Kijk even terug naar posting #3, waar ik link naar de origineel door Sony bijgeleverde Vista driver van je laptop.
Gebruik die eens.

Tijs.

Kijk even terug naar posting #3, waar ik link naar de origineel door Sony bijgeleverde Vista driver van je laptop.
Gebruik die eens.

Tijs.

Ik heb jou link gebruikt en heb nu een uitgepakt bestand. Daar zit echter geen .exe bestandje tussen. Hoe kan ik hem dan nu het beste installeren?

Je hebt niet goed gekeken: Zodra uitgepakt heb je setup.exe dat je gebruiken kunt voor de installatie.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan