hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbvwes

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
ik heb een router van 300 mbps met ingebouwde atennes. ik heb een sitecom draadloze stick die si verlengt met 2 usb verlengers:P en hij werkt maar als ik naar de internet gaat zie ik wat van 54 mbps en aan rechterkant max blabla bla maar hoe kan dat dat ik maar 54 mbps blijf houden? foto ook in topic amar rare max in 139 mbps in dat tabalk.

weten jullie daar wat op of wat voor mbps ik nu eigenlijk heb usb ondersteunt 300
[smallIMG]http://img822.imageshack.us/img822/9096/naamloossi.png[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Allereerst dan de vraag welke draadloze stick je precies hebt

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hem 2x verlengd.
doe de usb eens gewoon gelijk in de pc zonder de verleng kabels

eey"D

Allereerst dan de vraag welke draadloze stick je precies hebt

kwam er net achter dat als ik qtorrent aanzet downloud programma dat die balk die grone naast trouchout omhoog gaat en als uitzet het heel lag word maar sanop dan dan steets niet waarom ik niett hoger kom dan 54 mbps. snap die grone lijnen wel daarbij de palatje is van downloude denk ik maar waarom kom ik neit hoger nou het hele huis niet hoger dan 54 mbps. want bij mn oom neem ik de usb stick mee krijg ik 300 mbps dacht ik. sommige zijden ook al lict aan de muren maar heb meestal 94 procent singaalsterkte:S

srry eff snel afrosselen want ik moet morgen op vakantie en dus alle sinpakken.

verlengd

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hem 2x verlengd.
doe de usb eens gewoon gelijk in de pc zonder de verleng kabels

als ik em eit verleng dan heb maar 70 procent soingaalsterkete maar dan komt ie ook neit hoger dan 54 mbs en asl ik hem erlengt dan verleng ik hem precies boven de router. mijn kamer is bove de router. dus heb dat gedaan voor betere singalasterkte.

70 % van de signaal sterkte is nog best veel.

Welke router heb je?

ps. misschien iets rustiger typen zodat je geen letters overslaat. Niet alles is altijd goed leesbaar

router

70 % van de signaal sterkte is nog best veel.

Welke router heb je?

ps. misschien iets rustiger typen zodat je geen letters overslaat. Niet alles is altijd goed leesbaar

ja zit nu in turkije dus. maAR WIJ HEBBEN EEN SITECOM 300Mmbs router met 3 tot 4 ingebouwde atennes. meestal heb ik ron de 90 singaalsterkte maar waarom krijg ik dan geen 300 mbs?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan