Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickveld

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2010
Hallo,

ik zoek een nieuwe PC, voornamenlijk om mee te gamen. Denk aan MW2 en andere nieuwe games. Ik heb het liefst een kant en klare pc. Het grootste probleem is mijn budget.. een kleine € 650,- heb ik te besteden. Ook heb ik niet zoveel verstand van PC's dus de vraag is heel simpel... hebben jullie advies voor mij?! :rolleyes:

met zo'n budget zou ik toch voor een samengestelde pc gaan,
is een stuk goedkoper dus je zult een betere game pc krijgen:thumb:
bijvoorbeeld bij azerty

Dus je budget is 650,-
Je wilt de pc in elkaar laten zetten door de winkel zelf.

Heb je zelf al windows? of moet die ook nog aangeschaft worden.
Als je die nog niet hebt, kun je deze zelf installeren of moet dat ook gedaan worden?

Edit:

Misschien dit iets?
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[80156]=1&product[256839]=1&product[251552]=1

phenom x4 955
4GB ddr3 geheugen
ATI 5750
Windows 7 64 bit
Cooler master behuizing + Voeding
1TB harde schijf en een standaard DVD brandertje

Heb je echter zelf windows, dan kun je een zwaardere grafische kaart / voeding nemen .

Edit 2:
Of dit:
Zelfde systeempje alleen dan met een zwakkere CPU, maar een krachtigere grafische kaart en 2 extra fans voor een betere airflow.
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[200769]=1&product[235982]=1&product[7517]=1
Athlon X4 640 icm een GTS450, beter voor gaming

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik geen windows. Brander enz. hoeven er niet op..
misschien is het handig om te zeggen dat ik nog maar 14 jaar oud ben.;)
2 voorbeelden zien er naar mijn idee goed uit, al heb ik er niet zoveel verstand van!

Laatst bewerkt:
Dus je hebt zelf hardware die je mee overneemt?
Wat hoeft er perse niet op windows?

Ik zou als je een beperkt budget hebt er geen Windows of andere software bij kopen omdat dit dan in verhouding een groot deel uitmaakt van het budget. Alles is gratis te downloaden en goed werkend te krijgen met activators of cracks.

Grtz

Ik heb geen hardware die overneem.
Alles moet erbij!

Dan zou ik voor het 2de systeem gaan.
De GTS450 is vergelijkbaar met de HD 5770 van ATI alleen goedkoper.
De Atlon cpu is ietsje minder als de phenom in games, maar dit is te verwaarlozen.

En met dit moederbord kun je zonder problemen in de toekomst je CPU alsnog upgraden naar bv een 6-core van AMD.

Ik zou als je een beperkt budget hebt er geen Windows of andere software bij kopen omdat dit dan in verhouding een groot deel uitmaakt van het budget. Alles is gratis te downloaden en goed werkend te krijgen met activators of cracks.
Grtz

Alleen als de TS een legale windows wilt en niet thuis is in computers (zie openings bericht) Dan valt deze optie af. Tevens mag het hier ook niet besproken worden.

@ TS nog ff een vraagje. Windows installeren kon je zelf toch?
Anders kun je dit ook laten doen door Azerty, alleen komt er dan nog 40,- bij..

Windows 7 installeren stelt niets voor.
Heel gebruiksvriendelijk.

Als je windows zelf installeert, kun je beide systemen aanschaffen zonder problemen.
Aan jou de keuze welke :)

systeem 1 met een zwaardere CPU en een 5750 (wat zwakkere videokaart)
Systeem 2 iets zwakkere CPU, maar een snellere videokaart. (Nvidia GTS450)

:thumb: daar ga je veel plezier van hebben.

mischien kan die handige buurman ook de montage doen?
scheelt je ook weet 60 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan