Dirt 2 werkt opeens niet meer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Ik heb Dirt 2 nu al een dik jaar en zeker 3 keer gespeeld.
Heb m op zn minste 2 keer geinstalled en moetst m nu weer installen omdat mn hardrive kapot ging. Maar nu speelt hij niet meer, hij start gewoon en je kan de eerste race spelen, (die in engeland), maar wanneer de race over is en je terug gaat naar die staion car van je dan stopt t beeld daar, de sound blijft doorspelen maar het beeld zit muurvast. Esc helpt niet, ik moet via windows taakbeheer de game afsluiten en daar geeft hij ook aan dat de game niet meer reageert.
Ik speel op Windows 7 32 bits, maar dat is het probleem niet, mn vorige harder schijf had ook W7 als besturings systheem.

Er is dus niets verandert, en toch doet hij t niet meer, heb de game 2 keer geheel ge-delete en opnieuw geinstalled, dus dat is het ook niet.

Wie kan helpen, mis deze game toch wel heel erg want normal scheur ik iedere dag voor t slapen gaan even een rondje:o

leon

--Ik heb Dirt 2 nu al een dik jaar en zeker 3 keer gespeeld.

--Wie kan helpen, mis deze game toch wel heel erg want normal scheur ik iedere dag
voor t slapen gaan even een rondje:o

Dan heb je erg weinig geslapen afgelopen jaar :) 3 keer.
hehe

nee heb je de nieuwste drivers ect geinstalleerd?

bedankt voor de antwoorden, dat ik niet eerder reageerde komt omdat ik pas nu (13 dagen later) een mailtje kreeg dat er antwoorden waren hier, vreemd, normaal ontvang ik die dezelfde dag dat ze geplaatst worden.

ja, ik heb de laatste drivers etc geinstalled en Data execution prevention , dat kan ik proberen, bedankt voor de info.
maar, wil graag eerst even weten of dit geen schade kan toebrengen aan hard en of software. misschien domme vraag maar weet t liever zeker.
heb gegoogeld wat t inhoud, maar werd daar niet echt veel wijzer van.

wikipedia verklaring ;
Data Execution Prevention (DEP) is a security feature included in modern Microsoft Windows operating systems that is intended to prevent an application or service from executing code from a non-executable memory region. This helps prevent certain exploits that store code via a buffer overflow, for example. DEP runs in two modes: hardware-enforced DEP for CPUs that can mark memory pages as nonexecutable, and software-enforced DEP with a limited prevention for CPUs that do not have hardware support. Software-enforced DEP does not protect from execution of code in data pages, but instead from another type of attack (SEH overwrite).

helaas moet ik toegeven dat dit me allemaal niet veel zegt, begrijpt t wel een beetje maar weet niet of t kwaad kan, alhoewel ik dit niet verwacht wanneer een hoofmoderator dit voorsteld hier.

leon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan