Logitech c500, kan geen stuurprogramma installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Porta

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
Windows7 32 bits,

Computer herkent het ding wel maar bij apparaatbeheer staat hij ook onder onbekend apparaat.
Als ik vervolgens een stuurprogramma wil installeren zegt hij dat de installatieklasse onbekend is. En dat ben ik nog nooit tegengekomen.

Dit alles na een cleane install van windows 7 ultimate. Maanden heeft het goed gewerkt.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Kijk ff hier voor de nieuwste drivers. (probeer eerst de Smart Installer)
Probeer anders handmatig Windows Update die meestal bij Win7 de juiste hardwaredrivers aanbieden

Laatst bewerkt:
Sorry dat had ik erbij moeten zetten, dat heb ik allemaal al geprobeerd. Mijn originele installatiecd zegt dat mijn webcam niet de juiste versie is voor deze software. Om gek van te worden.

Bovendien mislukt de update via windows update, foutcode 800f0206

Maar ik zit gewoon met die klasse in mijn maag. Wat betekent dat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je eerder ook Win7 erop gehad? Toen hij wel nog werkte bedoel ik? Zo niet dan installeer het sturprogramma in de compatibiliteitsmodus (zie afbeelding) en kijk of er geen blokkering op is toegepast.

BokkeringOpheffen.jpg (rechtsklik op exe-bestand>eigenschappen)

Ja, op windows ultimate, maar dan een andere versie. Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat die installatie niet deugt. Ik ga jouw suggestie nog ff proberen en anders gooi ik deze Ultimate eraf en ga ik terug naar de vorige. dat zal sowieso het probleem oplossen.

Alleen die installatie klasse zit me dwars, ach dan denk je na 20 jaar rommelen iets van pc's te weten :D

Bedankt voor je hulp, ik laat weten hoe het gaat.

Ja, op windows ultimate, maar dan een andere versie. Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat die installatie niet deugt. Ik ga jouw suggestie nog ff proberen en anders gooi ik deze Ultimate eraf en ga ik terug naar de vorige. dat zal sowieso het probleem oplossen.

Alleen die installatie klasse zit me dwars, ach dan denk je na 20 jaar rommelen iets van pc's te weten :D

Bedankt voor je hulp, ik laat weten hoe het gaat.
Over die installatieklasse is ook niet veel te vinden op 't web en ach
dan denk je na 20 jaar rommelen iets van pc's te weten
je bent niet de enige. :d

Ik ben er inmiddels achter dat ik een gestripte 7 heb geinstalleerd van waaruit de ondersteuning voor camera's en scanners verwijderd is. Mijn andere volledige ultimate erop gezet en alles werkt weer zoals het hoort.

Topic kan dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan