budget game pc maar wel toekomst gericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldot

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2010
hallo allemaal

ik zoek advies in de aankoop van mijn game pc ik heb er budget bij gezet omdat ik nou eenmaal geen 2k aan euro's heb liggen voor een pc:o

doel van deze pc is Gamen ook de nieuwste games op max kunnen draaien voor langere tijd toekomst ik weet het ik vraag veel :P

Budget max incl randapparatuur 800 euro
randapparatuur beeldscherm 22 " inch of als ik voor het zelfde geld een grotere kan krijgen mag het ook en windows 7.

toetsenbord muis en een boxen setje ga ik herbruiken

nu zoek ik een pc waar ik in de toekomst ook nog een beetje mee kan gaan upgraden dat wil zeggen als ik over 3 jaar achterloop ik nog simpel een beetje meer uit de pc kan halen met een simpele upgrade

ik ga NIET overclocken etc en wil gewoon 1 Goede video kaart las goede verhalen over de gtx 460 nvidea 1gig ?

mijn voorkeur gaat uit naar pentium maar als ik een stuk snellere amd beter kan nemen die net zo stabiel is ben ik ook tevreden

de pc moet wel een beetje geruisloos zijn

full hd beeldscherm is dat nodig en ga ik ook echt hele verschillen zien ?

nou ik hoop dat ik jullie een beetje ganbare info heb gegeven en hoop dat we met zijn alleen een leuk systeem kunnen samen stellen voor mij :P

mvg ronald

Laatst bewerkt:
de gtx 460 is de beste nvidea van het moment dus daar zal het niet op steken usb 3.0 en blue ray speler zeker niet vergeten en een voeding ik zou zeggen 500 a 600 watt geruisloos vraag in de winkel

Laatst bewerkt door een moderator:
met windows 7 zoals hierboven staat gemeld :P jullie mogen ook systeempje voor me samen stellen hoor en een link geven want ik heb er niet echt super veel verstand van

mvg ro

@Rednas16: Bij een directe reactie is een (totale)quote niet nodig.Gebruik de knop:Reageer op vraag.

na wat ik heb gelezen is de i3 meer voor de casual pc user en niet voor de echte games ? het mag van mij ook gerust amd zijn als ik maar max resultaat krijg voor ong 800 euro hoor kan het geld tenslote maar 1 x uitgeven:thumb:

ro

Core I3 lijkt mij ook onverstandig
intel is nogal duur je kan beter voor een Phenom ii x 4 955 gaan, is tog wel een stuk beter
ik zal straks met een samenstelling komen

EDIT: okey dit is wat ik samen heb gesteld
het moederbord is wat aan de mindere kant maar neem aan dat dat geen probleem zal zijn je gaat niet OC'en zoals je al zij
klik
er kan een betere moederbord in maar dan zal je een zwakkere videokaart moeten nemen zoals de HD5770 of HD5750
of het budget moet met 20 euro verhogen...

Laatst bewerkt:
Ik zal het budget dan wel verhogen om idd een beter moederbord te kopen, want daar moet je zeker niet op besparen...

Core I3 lijkt mij ook onverstandig
intel is nogal duur je kan beter voor een Phenom ii x 4 955 gaan, is tog wel een stuk beter
ik zal straks met een samenstelling komen

EDIT: okey dit is wat ik samen heb gesteld
het moederbord is wat aan de mindere kant maar neem aan dat dat geen probleem zal zijn je gaat niet OC'en zoals je al zij
klik
er kan een betere moederbord in maar dan zal je een zwakkere videokaart moeten nemen zoals de HD5770 of HD5750
of het budget moet met 20 euro verhogen...

deze spreekt mij zeker aan en het budget mag met 20 euro verhoogt worden

is dit een goed systeem voor de toekomst en hoe is het beeldscherm is full hd beter en merkbaar =

Laatst bewerkt:
graag een slotje op deze ik heb even mijn gedachten laten varen en heb een nieuwe post aan gemaakt bvb dank ro

game pc

hallo allemaal ik heb mijn eerste post aangepast en deze opnieuw gepost gezien ik een windows versie heb kunnen bemachtigen en even duidelijk wil laten weten wat ik nu wel wil voor een game pc ik hoop dat ik nog een mooie systeem van jullie samengesteld kan krijgen want heb er nog niet genoeg kaas van gegeten om dr zelf een mooi en snel systeempje neer te zetten

BVB dank

Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?750 euro

- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)
speakers , muis , toetsenbord

- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren, games, mediacenter, muziekbewerking,...)
Gamen

- Ben je van plan te gaan overclocken?
Nee

- Heb je verder speciale eisen voor je pc (bv: aparte geluidskaart, tv kaart, usb 3.0 poorten, Crossfire/SLI optie, verlichting en venster in de behuizing,...) hij moet gewoon een aantal jaar mee kunnen dwz simpele upgrades in de toekomst usb3 ?

Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, speakers ...) beeldscherm liefst rond de 22" en is full hd zoveel mooier bij windows 7 64 bits

- Heb je hiervoor ook een apart budget?
Nee

- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)
Nee

- Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit?
nee

De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop?
Ja

-Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt geïnstalleerd?
ja als het niks kost anders gooi ik me eigen windows erop :P

- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken?

webshop met goede service en betrouwbare leverdiensten en goedkoop uiteraad

nou hoop dat dit zo voldoende info is

mvg ronald

eigenlijk het zelfde systeem als vorige keer
klik

kun je de aankomende 2 jaar mee vooruit
als je langer wilt zou je cpu upgrades kunnen uitvoeren naar en Phenom ii x6
22 inch full hd scherm van asus

de winkel doet de assemblage
software installatie moet je zelf doen want dat kost ook geld

@bertus dat is heel wat over het budget heen
en er moet ook een scherm bij komen...
i7 is te duur

Laatst bewerkt:
hier zit dus ook een goed moederbord in en idd die van 999 is te duur

en hoe zit dat nu met full hd scherm ga ik het merken of niet

mvg ronald

heeft met resoluties te maken
en je kan kwaliteit inleveren met een kleiner scherm
als je engels kan lees dan dit even
klik

Ik heb het topic maar hierheen verplaatst.Gaat goed samen en kan dus hier verder gaan.

Succes met het vinden van een systeem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan