Ie 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb veel problemen met mijn IE 8 , ik krijg regelmatig de boodschap IE werkt niet meer of niet goed , word afgesloten, wie kan mij daar mee helpen

Bedankt voor uw snel antwoord, ik ben daar niet zo goed in thuis , moet ik die eerst verwijderen via confeguratiescherm , of gewoon overschrijven , en waar haal ik de IE het beste

Internet Explorer, kun je niet verwijderen en daarna opnieuw erop zetten, je kunt wel kijken of je het kunt repareren in je lijst met software bij je configuratiescherm.
Verder als je beschikt over Vista of Windows 7 dan kun je IE 9 beta downloaden en installeren.

En anders overstappen op een andere browser.

Veel succes!

Start->configuratiescherm->progamma's en onderdelen->windows onderdelen in of uitschakelen, en het vinkje weghalen bij IE8.

Daarna een nieuwe ophalen, (IE9 raad ik je nog af, is een beta) en installeren.

bestaat er geen cccleaner dievolledig gratis is , want hij verwijderd maar telekens 25 stuks, en dan moet ik hem aankopen

Ben bang dat je wat door elkaar haalt.
Ccleaner is geen browser.:confused:

Het gaat hier over windows Internet explorer 8 !!:confused:

coenraad het gaat wel degelijk over IE 8 maar ik heb daar tussendoor een vraag gesteld om dat ik mijn register wou opschonen

coenraad het gaat wel degelijk over IE 8 maar ik heb daar tussendoor een vraag gesteld om dat ik mijn register wou opschonen

Dan lijkt me het toch handig om daarover een nieuw topic te openen, ( die tussendoorvraag zie ik trouwens niet) anders wordt het wel verwarrend:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan