Steam games

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmiej93

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Hey,
Mijn orriginele Steam account was laatst gehacked toen ik net maffia 2 had gekocht. Omdat ik M2 toch graag wou spelen heb ik ff een nieuw account aangemaakt en M2 daar geinstalleerd.
Is het mogelijk om nu ik mijn 1e account weer terug heb M2 op mn tweede account te de-installeren en op mn 1e account te installeren??

Tim

Volgens mij kan dat niet.
Steam games worden gekoppelt aan je account.

anders even steam (Valve) mailen en de vraag voorleggen, mischien kunnen zij je verder helpen.
probleem ontsond doordat je account gehacked was, wat dus niet jouw schuld is, (als het al iemands schuld is
dan is het die van hun doordat hun beveiliging niet voldoende was).

succes ermee,
elon

anders even steam (Valve) mailen en de vraag voorleggen, mischien kunnen zij je verder helpen.
probleem ontsond doordat je account gehacked was, wat dus niet jouw schuld is, (als het al iemands schuld is
dan is het die van hun doordat hun beveiliging niet voldoende was).

succes ermee,
elon

Ik heb hetzelfde probleem met Modern Warfare 2, ik ben ook gehackt:mad:, ik heb al contact gehad met het Steam support door een vraag te stellen op de Steam site maar dat was vrijdag en ik heb nog steeds geen antwoord dat mijn Steam account gereset is, weet iemant mischien hoe lang het zal gaan duren dat ik een E-Mail krijg????

Alvast bedankt,

Julian

Dat duurt meestal wel ff. Ik heb zelf nogsteeds het probleem dat ze op 2 accounts staan, maar valve wil er niets aan doen, nog een reden waarom ik nu MoH doe en niet meer MW2.

Dat duurt meestal wel ff. Ik heb zelf nogsteeds het probleem dat ze op 2 accounts staan, maar valve wil er niets aan doen, nog een reden waarom ik nu MoH doe en niet meer MW2.

:DIk heb mijn account terug:D,
maar ik denk wel dat het kan,
anders E-Mail het Steam Support gewoon even kost maar een kleine moeite toch?;)

Dat heb ik juist gedaan (volgens mij, haal nog wel s wat door elkaar :D). Maar zij zeiden juist dat dit niet kon...
Mafkezen :P
Ik hoop maar dat BO niet onder steam draait ;)

Dat heb ik juist gedaan (volgens mij, haal nog wel s wat door elkaar :D). Maar zij zeiden juist dat dit niet kon...
Mafkezen :P
Ik hoop maar dat BO niet onder steam draait ;)

Dat was mijn vraag ook al maar bij mij zeiden ze dat Black Ops wel onder Steam valt:(.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan