windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Deze wil ik graag op mijn pc hebben maar ik heb een probleem als ik de dvd er in doe en ik start de pc wordt er wel gevraagt opstart met cdrome dan druk ik op spatie maar dan gaat de pc uit en begint weer opnieuw.Alles in bios naar de dvd rome gewezen maar blijft het zelfde??????????

PC:
NEC
powermate VL280
pentium4 3.6GHZ
2GB werkgeheugen

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen officiële versie of je pc kan hardwarematig Win7 niet aan,of je hebt de verkeerde versie (x64 i.p.v. x86) of er is iets fout gegaan bij branden.
Upgrade Advisor

Laatst bewerkt:
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen officiële versie of je pc kan hardwarematig Win7 niet aan,of je hebt de verkeerde versie (x64 i.p.v. x86) of er is iets fout gegaan bij branden.
Upgrade Advisor

de versie is goed want deze heb ik bij mijn zoon geinstaleert en werkt goed.Deze pc is minder dan die ik heb??De versie is 32bits dus zou moeten werken,maar ga de advisor raadplegen en kom hier op terug.

Thanks voor de reactie:thumb:

Ik heb de test gedaan en er zou window7 proffessional en ultimate 32 bits of 64bits op deze pc kunnen.
Maar waarom zou hij blijven hangen dan???Ik heb een andere schijf er in gezet gaat ook niet met de F8 naar dvd nee gaat ook niet????

Wie weet iets voor me AUB

Laatst bewerkt:
Heb je alleen maar dat ene station? Werken andere cd's/dvd's wel goed? Hoe oud is je pc? Zit er momenteel een ander besturingssysteem op?

@dorado
Heb je de vraag van TS wel goed gelezen?
ik heb een probleem als ik de dvd er in doe en ik start de pc wordt er wel gevraagt opstart met cdrome dan druk ik op spatie maar dan gaat de pc uit en begint weer opnieuw
Wat heeft dat met het MBR te maken,die wordt door de nieuwe installatie juist herschreven,hij zou gewoon van de dvd moeten kunnen installeren tenzij zijn optisch station stuk is o.i.d.
@TS
Wat heb je voor 'n soort toetsenbord (draadloos,usb,PS2)?

@dorado
Heb je de vraag van TS wel goed gelezen?

Wat heeft dat met het MBR te maken,die wordt door de nieuwe installatie juist herschreven,hij zou gewoon van de dvd moeten kunnen installeren tenzij zijn optisch station stuk is o.i.d.
@TS
Wat heb je voor 'n soort toetsenbord (draadloos,usb,PS2)?

toetsenbord is PS2

Als je nu in het Bios kijkt naar de opstartvoorkeuren welk station staat dan als eerste?

Eerlijk gezegd heb ik ff geen idee meer, persoonlijk zou ik de dvd eens goed schoonmaken, is het probleem er nog dan zou ik eens een ander toetsenbord aansluiten (immers als je een toets indrukt om van cd op te starten gaat het mis,ik neem aan dat je snel genoeg drukt) probeer eens de Enter-toets zou ik zeggen. (zelf druk ik ook altijd de spatie-toets). Blijft 't probleem bestaan dan zou ik me eens achter de oren krabben,maar dan zou ik een andere opstartbare dvd/cd proberen b.v. HirensBootCd of iets anders wat bootable is.
Doen die het wel dan zal het toch aan je dvd moeten liggen waar het OS op staat.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan